رایان گاسلینگ فکر می کند که فیلم پرندگان خشمگین جلوی ساخت دنباله Nice Guys را گرفت

اگرچه رایان گاسلینگ امسال طلای اسکار را به خانه نبرد، اما این بازیگر در مسیر تبلیغاتی فیلم The Fall Guy است که این آخر هفته در سینماها اکران می شود. در حالی که هنوز هیچ چراغ سبزی برای دنباله باربی وجود ندارد – یا اگر چنین اتفاقی بیفتد – دنباله‌ای که طرفداران آن را سر و صدا می‌کردند، فیلم The Nice Guys است، کمدی سیاه سال 2016 با بازی او و راسل کرو به عنوان کارآگاه خصوصی در اواخر دهه 1970 .

گاسلینگ هنگام صحبت با ComicBook درباره The Fall Guy، استدلال کرد که دنباله ای برای The Nice Guys ممکن است اتفاق نیفتد، به خصوص پس از اینکه فیلم The Angry Birds در آخر هفته در گیشه برتری داشت.

گاسلینگ توضیح داد: «فکر می‌کنم بسیاری از دنباله‌ها تا آخر هفته اول یک فیلم مشخص می‌شود و ما به مصاف انگری بردز رفتیم. “بنابراین پرندگان خشمگین ما را نابود کردند. پرندگان خشمگین دنباله ای دریافت کردند.” The Nice Guys در نهایت تنها 62 میلیون دلار با بودجه 50 میلیون دلاری به دست آورد. در مقایسه، طبق گزارش ها، فیلم پرندگان خشمگین بیش از 350 میلیون دلار فروش داشت.

از زمان انتشار اولیه، کارگردان شین بلک فاش کرد که در نظر داشت مفهوم کلی را به یک برنامه تلویزیونی تبدیل کند، اما به خوبی به این قالب ترجمه نشد.

بلک در سال 2022 به اسلش فیلم گفت: “ما آن را به عنوان یک برنامه تلویزیونی امتحان کردیم.” این خوب نبود (به عنوان یک سریال تلویزیونی)، تلویزیون تمایل به همگن شدن دارد … بنابراین اگر چیزی کمی عجیب یا پیچیده دارید، به احتمال زیاد (مدیران شبکه هستند) آن را قبول می کنم و تازه شروع می کنم. .(سنباده زدن) لبه ها.”

بخوانید  Aliens: Ultimate Collector's Edition در 4K Blu-Ray در حال حاضر تخفیف زیادی دارد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر