دو رئیس مالنیا را به طور همزمان با کنترلر و صفحه رقص توسط استریمر آلدن رینگ شکست دهید

MissMikka در توییت خود نوشت: “در ابتدا مطمئن نبودم که چنین چیزی امکان پذیر باشد؛ Radagon/Elden Beast چالش بعدی خواهد بود.

مالنیا اولین رئیس الدن رینگ نیست که به این شکل کشته می شود. الهه پوسیدگی را شکست دهید فقط یکی از چالش های هیجان انگیز این MissMikka است که از طریق آن موفق می شود بزرگترین و سرسخت ترین باس ها را در بازی Elden Ring با ترکیبی از یک کنترلر و یک صفحه رقص شکست دهد. MissMikka در مصاحبه ای در سپتامبر سال گذشته گفت که او در چالش تکمیل بازی Elden Ring با یک دست تنها 329 بار و به مدت 15 ساعت با مالنیا مبارزه کرد.

در شرایطی که استریمرها و گیمرهای هاردکور در تلاش برای ثبت یک دستاورد خاص در بازی Elden Ring هستند، این بار MissMikka کار عجیب و دشواری را در این بازی روح انگیز و چالش برانگیز انجام داده است. او دو باس فایت Malenia را به طور همزمان با استفاده از یک کنترلر استاندارد و یک کنترلر غیر متعارف که از یک پد رقص برای انتقال دستورات استفاده می کند، به پایان رساند. او سه روز تلاش کرد و 199 بار شکست خورد تا 2 مالنیاس را با هم شکست دهد.

پخش کننده توییچ MissMikka توانست دو رئیس Elden Ring Malenia را با استفاده از یک کنترلر معمولی و یک صفحه رقص به طور همزمان شکست دهد.