بازیکنان Overwatch 2 که از رویداد Battle for Olympus ناراضی هستند

رویداد بازی Battle for Olympus Overwatch 2 در 15 ژانویه (5 ژانویه) آغاز شد. اما به همان سرعت، بازیکنان آن را بدترین رویداد تاریخ Overwatch می دانند. بیشتر نارضایتی ها به این دلیل است که بازیکنان مایلند رویداد میزبان حالت PvE (بازیکن در برابر محیط، دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی) به جای حالت رایگان برای همه (همه علیه یکدیگر، نه تیم ها) باشد تا دوستان بتوانند با یکدیگر تیم شوند دیگر و برخی از جوایز برای این رویداد شکایت دارند.

این موارد باعث شد تا حالت بازی خسته کننده و نامتعادل خوانده شود. کاربران Reddit این حالت را بیشتر از یک رویداد با حالت Workshop مقایسه کردند و حتی برخی گفتند که Battle for Olympus بدترین رویداد در تاریخ Overwatch است.

جایزه اصلی این رویداد پوسته Winged Victory Mercy است که از سال 2017 در Overwatch موجود است و طبیعتا بسیاری از بازیکنان آن را دارند. متاسفانه هیچ جایگزینی برای این بازیکنان در نظر گرفته نشده است و بسیاری را برای حضور در این رویداد بی انگیزه کرده است. اما در حالی که دیگران می خواهند در این رویداد شرکت کنند، مشکل دیگری وجود دارد و آن خود حالت بازی Battle for Olympus است.

اگرچه رویداد جدید Overwatch 2 با نام Battle for Olympus تنها سه روز است که شروع شده است، برخی از بازیکنان آن را بدترین اتفاق تاریخ این سری می دانند.

این حالت Deathmatch Free for All به بازیکنان تنها هفت قهرمان در بازی می دهد، از جمله Jonker Queen، Roadhog، Parah، Lucio، Ramatra، Vidmaker و Reinhart که همگی دارای پوسته های جدید هستند. برخی فکر می کنند قرار دادن چهار قهرمان تانک در این رویداد خیلی زیاد است، و بسیاری از بازیکنان از مهارت های قدرتمند Roadhog بدون شخصیت مناسب برای متوقف کردن او استفاده می کنند.

بخوانید  15 بهترین بازی سگا جنسیس در تمام دوران