نقشه لوتوس از بازی Valorant را در تریلر جدید به نمایش بگذارید


Riot Games تریلر جدیدی از نقشه Valorant’s Lotus منتشر کرده است که با آپدیت 6.00 در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Rite Games تریلری برای نمایش مهم ترین محتوای اضافی آپدیت بعدی Valorant به اشتراک گذاشته است. این تریلر نقشه لوتوس را که در هند است نشان می دهد. نقشه لوتوس با آپدیت 6.00 در دسترس بازیکنان قرار می گیرد که برای انتشار در 10 ژانویه (20 دسامبر) برنامه ریزی شده و با شروع قسمت اول فصل 6 Valorant همراه خواهد بود.

نقشه لوتوس دارای 3 منطقه اصلی برای مبارزه خواهد بود که مشابه نقشه Haven از این نظر است. Lotus در واقع نهمین نقشه Valorant از زمان عرضه بازی در سال 2020 است. به روز رسانی جدید همچنین تعدادی از باگ های داخل بازی را برطرف می کند، مانند مشکل توانایی قفل کردن Killjoy که باعث می شد او نتواند بازی کند و توسط سایر توانایی ها آسیب ببیند.

Riot Games با انتشار محتوای جدید و رفع مشکلات به خوبی از Valorant پشتیبانی می‌کند. این بازی اخیرا با League of Legends و Legends of Runeterra در اختیار کاربران PC Game Pass قرار گرفته است. بازی Valorant یک بازی رایگان است که می توان آن را روی کامپیوتر بازی کرد. اگرچه در حال حاضر خبری از عرضه این بازی برای کنسول ها نیست، اما شایعاتی در مورد توسعه نسخه های کنسولی آن به گوش می رسد.

دانلود از آپارات

بخوانید  نگاهی به برنامه‌های ایکس باکس برای جذب سه میلیارد گیمر