در خرید کنترلرهای پایه Xbox Elite Series 2 در آمازون صرفه جویی زیادی کنید

اگر مدل رنگارنگ تری می خواهید، مایکروسافت اخیراً نسخه آبی و قرمز Elite Series 2 Core را منتشر کرده است. شما می توانید دریافت کنید نسخه آبی با قیمت 132 دلار (معمولاً 140 دلار) و نسخه قرمز با قیمت 133.55 دلار (معمولاً 140 دلار).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این بدان معنی است که شما نمی توانید دست و پا زدن، چهار چوب آنالوگ اضافی برای تعویض، یک D-pad قابل تعویض یا کیف حمل را دریافت کنید. در عوض، کنترلر Core فقط دارای نسخه رده بالای کنترلر Elite Series 2 است – میله‌های زیباتر، قفل‌های ماشه، پد فلزی هشت طرفه D-pad و دستگیره‌های لمسی.

اگر تصمیم دارید که پاروهای عقب و سایر لوازم جانبی را می خواهید، همیشه می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید. مایکروسافت می فروشد بسته کامل کامپوننت به قیمت 60 دلار یا می توانید سکه های قابل بازخرید مورد نظر خود را انتخاب کرده و از شرکت های شخص ثالث خریداری کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک مجموعه ای زیبا از پاروهای پشتی با حدود 10 دلار ما این پاروهای شخص ثالث را آزمایش کرده‌ایم و احساس می‌کنند و به خوبی کار می‌کنند. سازنده کنترلرهای شخص ثالث Scuf نیز دارد مجموعه ای بسیار زیبا از پاروهای پشتی Elite Series 2 برای 20 دلار

از طرف دیگر، می توانید یک نسخه جعبه باز از نسخه معمولی بگیرید کنترلر Elite Series 2 فقط با 110 دلار در eBay این معامله که توسط فروشنده “Top Rated Plus” فروخته می شود، با ارسال رایگان دو تا چهار روزه و ضمانت بازگشت پول eBay ارائه می شود. به عنوان یک محصول جعبه باز، جعبه اصلی و مواد بسته بندی ممکن است وجود نداشته باشد. با این حال، کنترل باید در شرایط جدید باشد و با تمام لوازم جانبی اصلی و ملحقات همراه باشد.

بخوانید  چگونه مجموعه تلویزیونی Fallout آینده Fallout را شکل می دهد

THE کنترلر Xbox Elite Series 2 Core با قیمت 105 دلار در آمازون به فروش می رسد. با قیمت معمولی 130 دلار، این یک تخفیف خوب برای کسانی است که به دنبال یک کنترلر جدید Xbox هستند. همه مشتریان ارسال رایگان دریافت می کنند، اما، طبیعتا، اعضای Prime کنترلر را زودتر دریافت می کنند. کنترلر Elite Series 2 Core پاییز گذشته به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای Elite Series 2 استاندارد عرضه شد. با این حال، نسخه Core با هیچ یک از لوازم جانبی همراه نیست، اگرچه می توان آنها را جداگانه خریداری کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر