دانلود بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر | 1gamer

یک گزینه‌ای دوست‌داشتنی برای چالش‌طلب‌های کری‌خوان است؛ آن‌ها که با گروهی سر جنگ دارند و به اصطلاح می‌خواهند شاخ غول را بشکنند. زمان تنظیم شده در این مد ۳۰ دقیقه تعیین شده و تمام بازیکنان قابلیت برگشت به بازی را دارند. در دنیای گوشی‌های هوشمند هم اوضاع تعریفی نداشت و افراد کمی سراغ بازی‌های شوتر می‌رفتند. با معرفی بازی PUBG MOBILE و بیشتر شدن طرفدارانش در میان گیمرها، اوضاع برای بازی‌های شوتر هم بهتر از همیشه شد و میلیون‌ها نفر دوباره با بازی‌های شوتر آشتی کردند.

یوسی پابجی PUBG UC موبایل خرید PUBG UC

یک مکان مخفی درسمت جنوب شرقی و در پشت آبشار بازی وجوددارد که بسیاری از بازیکنان از آن بی اطلاع هستند. در قسمت‌تمرین، شما می‌توانید با تجهیزات مختلف آشنا شوید و تفاوت آن‌ها را بایکدیگر یادبگیرید. در بازی‌ پابجی اسلحه‌ها، استراتژی‌ها، معلومات نقشه ،کلاه‌ها و جفت شدن آن ها با جلیقه‌ها دارای اهمیت است.

همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به نقشه‌های جدیدی بروید و با ماموریت‌های جدیدی روبرو شوید. بازی پابجی نکته‌های بسیاری دارد و با دانستن این نکات به‌راحتی می‌توانید در نبردها پیروز شوید و به لول‌های بالاتر برسید. همچنین برای بازیکنان تازه‌وارد این نکته‌ها بسیار به آنها کمک می‌کند تا زودتر بتوانند به‌راحتی بازی کنند و از بازی لذت ببرند.

http://badorclothesworkshop.ir

علاوه بر نصب نشدن این بازی بر روی برخی گوشی‎ها، از نظر کاربران، پابجی مشکلات دیگری نظیر اعتیاد به بازی، افت تحصیلی، برهم زدن ساعت خواب و… نیز به وجود آورده است. عده‌ای شکایت کرده‌اند که pubg new state وقت‌گیر است و ایجاد تاخیر آزار دهنده در برخی از قسمت‎های بازی عصاب خوردکن است. عدم توانی در انتخاب هم تیمی‎ها برای عده‌ای ایجاد مشکل کرده است و برای برخی دیگر مدت زمان طولانی انتظار قبل از بازی عذاب اور بوده است. این موارد و مواردی دیگر نمونه‎ای از شکایات بازیکنندگان pubg new state بوده که در ادامه ما در این مقاله به بخش مشکلات و راه حل باز کردن بازی pubg خواهیم پرداخت . با وجودی که بازی پابجی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است تعدادی از کسانی که می‎خواهند این بازی را تجربه کنند اعلام کرده‌اند که بالا نیامدن بازی پابجی موبایل برایشان ایجاد مشکل کرده است. ؟ و چگونه مشکلات بازی پابجی را حل کنیم؟ اندکی صبر داشته باشید و به خواندن ادامه مطلب بپردازید.

  • توسعه‌دهندگان پابجی با این که عملکرد خوبی داشته‌اند اما در برخی آپدیت‌ها، واقعا افتضاح بوده‌‌اند.
  • پابجی موبایل یک بازی رویال نبرد بسیار پرطرفدار است که در آن با ۱۰۰ بازیکن دیگر روی نقشه در حال مبارزه هستید تا آخرین فردی باشید که زنده مانده است.
  • ” در ادامه به طور مفصل به دلایل مختلف این که چرا پابجی موبایل نصب نمیشود خواهیم پرداخت.
  • نقشه جدید Livik اضافه شده که جان تازه‌ای به این بازی می‌دهد.
بخوانید  دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار با متن محلی | allescape

در مرحله مجله خبری یک گیمر دقت شود که اگر بازی پابجی موبایل با Play store دانلود شده باشد سرعت بهتر و مناسب‌تری خواهد داشت. ولی اگر بازی را از اینترنت دانلود کرده باشید براحتی نمی‌توانید همزمان هم بازی پابجی موبایل را Record کنید و هم Play کنید. بنابراین بهتر است ازPlay store بازی را دانلود کنید تا همزمان Record کنید. بسیاری از بازیکنان یوسی بازی پابجی موبایل را به نام دلار بازی پابجی می‌‌شناسند. یکی از مهمترین مزایای خرید از ارزانترین سایت خرید یوسی، امکان خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز مبارزه مانند پیشرفته‌ترین ماشین‌ها و سلاح‌ها برای شکست دادن رقبا در این بازی اکشن و هیجان‌انگیز است. در واقع با خرید یوسی دسترسی به تمام آیتم‌ها و امکانات بازی راحت خواهد بود.

پرایم پلاس پابجی

تحریریه مجله بازی یک گیمر