خودداری سونی از توضیح در مورد احتمال افزایش قیمت PS5

هیروکی توتوکی، مدیر مالی شرکت Sony می‌گوید در حال حاضر هیچ حرف مشخصی برای بیان در مورد امکان تغییر قیمت پلی استیشن ۵ ندارد.

درحالی‌که مشکلات جهانی کمبود قطعات مانعی بزرگ برای فروش کافی شرکت‌ها و دستگاه‎‌هایشان در سراسر دنیا شده است، سازندگان سخت‌افزار احتمال افزایش قیمت محصولات را بررسی می‌کنند. به‌طور مثال، به‌تازگی هدست واقعیت‌مجازی Meta Quest 2 با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری مواجه شد. آیا می‌توان رخ دادن انتظار اتفاقی مشابه برای کنسول‌های گیمینگ را هم داشت؟ در مورد کنسول پلی استیشن ۵، سونی به طرز جالب و مشکوکی نظر خاصی ندارد.

درحالی‌که رد نکردن کامل این سؤال باعث ایجاد شایعاتی در بین طرفدارها و دنبال‌کنندگان صنعت گیم شده است، اما احتمال افزایش قیمت پلی استیشن 5 امری بعید به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که آن‌ها اکنون در رقابت با کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هستند. اما می‌توان این احتمال را قائل شد که کنسولی جدید با قیمتی بالاتر معرفی و عرضه شود؛ درست مانند زمان معرفی کنسول پلی استیشن 4 پرو.

سونی به‌تازگی اعلام کرد که فروش PS5 تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ به بیش از ۲۱.۷ میلیون کنسول در سراسر جهان رسیده است. شرکت Sony قصد دارد برای تعطیلات پایان سال میلادی، میزان عرضه‌ی کنسول نام‌برده را بیشتر کنند.



منبع

هیروکی توتوکی که معاون اجرایی رئیس سونی و مدیر ارشد مالی شرکت نام‌برده است، در جریان گزارش مالی اخیر سونی، با سوالی در مورد برنامه‌های شرکت برای افزایش قیمت PS5 رو‌به‌رو شد. او در پاسخ گفت در حال حاضر این شرکت هیچ چیز خاصی برای اعلام ندارد:

در مورد احتمال افزایش قیمت کنسول PS5، در حال حاضر هیچ‌چیز مشخصی در مورد قیمت را نمی‌توانم با شما به اشتراک بگذارم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  These Affordable Gaming Chairs And Desks Are Even Cheaper Today