خرید لپ تاپ های دانشجویی ارزان در بازار فروشگاه اینترنتی لیپک

بنابراین، اگر به عنوان یک دانشجو، به‌دنبال لپ تاپ گیمینگ هستید، این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر ترجیح می‌دهید که به جای ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱، از مک او اس استفاده کنید، پس یقینا مک بوک ایر کمپانی اپل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بهترین لپ تاپ دانشجویی اپل همراه با بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها روانه بازار شده است و تراشه جدید M1 گل سرسبد این تغییرات است.

لپ تاپ ایسوس X413JA

M1 با بهترین ساختار، عملکرد و عمر باتری مک بوک پرو را به سطح بالاتری می‌رساند. به عبارت دیگر، MacBook Pro تقریباً از هر رایانه شخصی موجود در بازار، قدرتمندتر است و یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است. لپ تاپ استوک دل مدل Dell xt3 – i5 صفحه نمایش لمسی 13 اینچ است ، و با قلم و لمس انگشت به راحتی کار میکند . حتی در لبه ها ، مشکلی وجود ندارد پردازنده گرافیک اینتل 3000 موجود، برای بسیاری امور گرافیکی مانند فتوشاپ و کرل و اتوکد دوبعدی ، مناسب است و حتی فیلم های full hd را بسیار روان پخش میکند .

این لپ تاپ پردازنده‌های Core i3 و Core i5 نسل یادهم اینتل را هم دارد که بالطبع هزینه متفاوتی روی دست شما می‌گذارد. حافظه رم دستگاه هم از دو مدل ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است و بسته به سرعتی که نیاز دارید، می‌توانید به سراغ‌شان روید. اما اگر طرفدار برند اچ پی هستید Victus 15-FA0031DX-A با صفحه نمایش 15.6 اینچ و وزن 2.2 کیلوگرم در کنار سخت افزار حرفه‌ای خود برای دانشجویان مهندسی نیز مناسب است. نکته‌ی قابل توجه در رابطه با این محصول اما بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است. شما با خرید این لپ‌تاپ دیگر نیازی به نصب ویندوز نخواهید داشت چرا که شرکت خودش محصول را با ویندوز در اختیارتان قرار داده است. بدین ترتیب شما نسخه‌های جدید ویندوز را هم می‌توانید بدون پرداخت هزینه، به صورت اوریجینال دریافت کنید.

بخوانید  خرید هودی دخترانه بلند مشکی با قیمت استثنایی آراد برندینگ-پوشاک زئوس

این لپ تاپ را می‌توان یکی از جدیدترین لپ تاپ‌های موجود در بازارهای ایران دانست که علاوه بر انجام امور ساده معماری برای کارهای گرافیکی، رندرینگ، اصیل بخرید نقشه کشی و…مناسب است. صفحه نمایش ۱۶ اینچی با پنل OLED یک گسترده دید مناسب از تصاویر با گرافیک حرفه ای را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت لپ تاپ به صفحه فروشگاه تمامی لپ تاپ های ما مراجعه کنید.

  • بردن لپ تاپ به کلاس درس بسیار سودمند است و شما را از شر کتاب و دفتر خلاص کرده و یادداشت برداری را برای‌تان ساده‌تر می‌کند.
  • این لپ تاپ گرافیک مجزا MX450 با ۲ گیگابایت حافظه دارد و برای نیازهای گرافیکی این رشته کافی است.
  • بر روی این لپ تاپ هارد دیسک نصب نشده و قابلیت نصب هارد دیسک را هم ندارد.
  • ThinkPad X12 Detachable دوام باتری بیشتری دارد که بیش از ۱۱ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار می دهد.

عرضه می‌شوند و شما به دلیل اینکه به طور مستقیم از وارد کننده خرید می‌کنید، با بهترین قیمت بازار کالای خود را دریافت می‌کنید. حداقل پردازنده های Core i5 و یا Ryzen 5البته که این پیش نیاز است و اگر کار های سنگینی دارید، بهتر است که به سراغ پردازنده های Core i7 و یا Ryzen 7 بروید. درست است که قیمت بالاتری داشته باشند، اما قطعا توانایی بالاتری دارند. همچنین پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX230 برای کارهای گرافیکی کاربران در نظر گرفته شده است. استفاده از حافظه هیبریدی بدین معنی است که ویندوز و برنامه‌ها روی حافظه پر سرعت SSD نصب می‌شوند و با سرعت بالاتری اجرا خواهند شد.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

ارزنده ترین لپ تاپ دانشجویی در بازه قیمتی 14 تا 17 میلیون تومان

خرید لپ تاپ های دانشجویی ارزان در بازار فروشگاه اینترنتی لیپک