خرید فروشگاه بزرگ انیمه توسط سونی

شان کلکنر، مدیرعامل Right Stuf گفت: «به مدت ۳۵ سال، مأموریت Right Stuf دقیقا برقراری ارتباط با طرفدارهای انیمه به وسیله‌ی محصولاتی بوده است که به آن‌ها عشق می‌ورزند. پیوستن به کرانچی‌رول به ما اجازه می‌دهد که تلاش‌مان در این زمینه را سریع‌تر و وسیع‌تر از همیشه جلو ببریم. هرگز زمانی هیجان‌انگیزتر از امروز برای طرفدار انیمه‌ها بودن، وجود نداشته است».

Crunchyroll به‌عنوان بخشی از شرکت سونی اعلام کرد که هدف خرید Right Stuf گسترش تجارت الکترونیک و ارائه‌ی محصولات متنوع به طرفدارهای انیمه‌ها است؛ محصولاتی همچون نسخه‌های خانگی انیمه‌ها روی بلوری، مانگا، مجسمه‌ها، بازی‌ها، موسیقی و آثار دیگر.



منبع

شرکت Sony وقتی توانست شرکت Crunchyroll را بخرد و با Funimation ترکیب کند، عملا جدی‌تر از همیشه تبدیل به یکی از غول‌های صنعت انیمه شد. حالا Crunchyroll سونی موفق به خرید شرکت Right Stuf شده است؛ فروشگاه بزرگی که نسخه‌های فیزیکی انیمه‌ها و انواع‌واقسام محصولات آن‌ها را تحویل مخاطب‌ها می‌دهد. این در حالی است که سونی Aniplex را هم به‌عنوان یکی از سازندگان انیمه، موسیقی و بازی‌های ژاپنی پردرآمد مثل Fate/Grand Order در اختیار دارد.

شرکت سونی با یک خرید تازه، گستردگی فعالیت خود در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی انیمه‌های ژاپنی را افزایش داد.