خروج Overwatch 2 VP از بلیزارد

جان اسپکتورمعاون و مدیر ارشد بازرگانی Overwatch 2 پس از 6 سال تصمیم به ترک بلیزارد گرفته است. او اعلام نکرده است که قدم بعدی در حرفه اش چیست و چه کسی جایگزین او خواهد شد. اما در توییتر خروج خود را اعلام کرد و اسپکتور نیز گفت که سریال در دستان خوبی است. اسپکتر نوشت:

اسپکتور سپس افزود: “چیزهای شگفت انگیز زیادی برای Overwatch وجود دارد که به عنوان یک بازیکن، من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم. من با سایر تیم های مدیریتی کار کرده ام و این مجموعه را با آرون کلر و جرد نیوز و بقیه اعضای تیم در دستان خوبی هستند.”

معاون و مدیر ارشد بازرگانی Overwatch 2 پس از 6 سال بلیزارد را ترک کرد.

“پس از 6 سال باورنکردنی، تصمیم گرفتم شمشیر خود را آویزان کنم و در پایان ماه مارس بلیزارد را ترک کنم. کار بر روی Overwatch نقطه برجسته حرفه من است. تیم 4 او هر روز استعداد و اشتیاق فوق العاده ای را به کار خود می آورد. از همه در بلیزارد که این بخش از حرفه من را بسیار خاص کردند و از جامعه Overwatch تشکر می کنم. من همیشه میم هایی را در پاسخ به شما در توییتر ارسال می کنم و ویدیوهای DPS Moira را به اشتراک می گذارم.”

بازی Overwatch 2 برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5ایکس باکسون، Xbox سری X | سری xbox s برای نینتندو سوییچ و رایانه شخصی موجود است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر دومین بسته الحاقی Remnant 2 کلاس جدید بازی را به نمایش می گذارد.