معرفی جدیدترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول که در فصل دوم انیمیشن چه می شد

فصل دوم اگر این انیمیشن قرار بود در سال 2023 از شبکه دیزنی + پخش شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونجدیدترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول در این انیمیشن حضور دارد. این شخصیت یک زن جوان موهاوک به نام کاهوری است که مارول استودیو با انتشار تصویری از این شخصیت رسما آن را فاش کرد. در زیر می توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید:

استودیو مارول با انتشار تصویری از فصل دوم سریال What If، از یک ابرقهرمان جدید و هرگز دیده نشده از دنیای سینمایی مارول رونمایی کرد.

شخصیت کهوری در فصل دوم انیمیشن What If

با توجه به توضیحات منتشر شده از کهوری در فصل دوم انیمه What If: “چه می شود اگر Tesseract قبل از استعمار آمریکا به دست ایروکوئی ها می افتاد؟ ستاره ها، و کهوری، یک دختر جوان موهاوک، در تلاش است تا قدرت خود را کشف کند.”

مقالات مرتبط:

علاوه بر این، در فصل دوم سریال What If، داستان‌های جدیدی مانند هلا، اودین در برابر ماندارین را خواهید دید، داستانی که حول محور این واقعیت است که یاندو در واقع پیتر کویل جوان را به پدرش، یاگو، تقدیم کرد، برخورد کاپیتان کارتر با نسخه ناتاشا از سرباز زمستانی و حضور تونی استارک در ساکار با والکری هالک است، ما خواهیم بود. علاوه بر این استودیو مارول از تمدید انیمیشن What If برای فصل سوم خبر داد و تولید فصل سوم این انیمیشن هم اکنون آغاز شده است.

در حال حاضر شخصیت کهوری که یک شخصیت هندی است هیچ ارتباطی با دیگر شخصیت های دنیای کمیک مارول ندارد و یک شخصیت کاملا جدید و بدیع در دنیای مارول به حساب می آید. رایان لیتل برای نوشتن فیلمنامه این شخصیت در فصل دوم What If گماشته شد، که از نزدیک با اعضای گروه موهاوک، از جمله سیسلیا کینگ، متخصص زبان موهاوک، و داگ جورج، مورخ، کار کرد تا از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند. محتوایی که قرار است ارائه شود در این قسمت از گروه موهاک حتما به رخ بکشید.

بخوانید  Magic: The Gathering x Fallout Commander Deck Preorders Are Now Live At Amazon
تحریریه مجله بازی یک گیمر