تریلر دومین بسته الحاقی Remnant 2 کلاس جدید بازی را به نمایش می گذارد.

Gunfire Games همراه با انتشار تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Forgotten Kingdom جزئیاتی از کلاس Invocer در Remnant 2 را فاش کرده است.

بازیکنان در دومین الحاقیه پولی Remnant 2، The Forgotten Kingdom، به Yaesha باز می گردند تا با لیدوسا، یک روح سنگ خشمگین مقابله کنند. در این بسته الحاقی سلاح‌ها، آیتم‌ها، حلقه‌ها، طلسم‌ها و باس‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود، اما مهم‌ترین محتوا کلاس جدید Remnant 2 به نام Invocer است. توانایی اصلی Summoner که توسط قدرت طبیعت Yaesha تقویت می شود Visionary نام دارد.

صرف نظر از نوع کلاس کاراکتر، این ویژگی قدرت ها را بازیابی می کند و زمان فعال سازی مجدد آنها را کاهش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این کلاس Way of Kaiola نام دارد که از طریق آن بازیکنان می توانند باران را احضار کنند. این ویژگی یک موج جزر و مدی ایجاد می کند که با رعد و برق دشمنان را کند کرده و به آنها آسیب می رساند. روش مدرا نیز مالیخولیا را از طریق ریشه فعال می کند. قابلیتی که باعث احیای همراهان و آسیب رساندن همزمان به دشمنان می شود.

در نهایت Lydusa's Way که با ایجاد یک اثر فلج کننده بر روی دشمنان، امکان وارد شدن ضربات مهلک تری به آنها را افزایش می دهد. همچنین بازیکنان می توانند با استفاده از قابلیت Sandblast به دشمنان اطراف خود آسیب وارد کنند. Invocer همچنین با استفاده از مهارت کلاس خود به نام Gifted مدت زمان توانایی های خود را افزایش می دهد.

Remnant 2: The Forgotten Kingdom Expansion Pack در تاریخ 4 می (23 آوریل) برای سری Xbox منتشر می شود. این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. همچنین می توانید تریلر این بسته الحاقی را در زیر مشاهده کنید.

بخوانید  قسمت داستانی بازی Tekken 8 بهترین بازی تکنولوژیک را استریم کنید [شروع شد]

دانلود از آپارات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر