حملات سریع چاکی را در تریلر جدید Dead by Daylight نشان دهید


سازندگان بازی Dead by Daylight تریلر جدیدی منتشر کرده اند که توانایی های سریع و مرگبار چاکی را به نمایش می گذارد.

طرفداران بازی ترسناک چند نفره Dead by Daylight به زودی می توانند کنترل شخصیت ترسناک جدیدی به نام Chucky را در دست بگیرند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سازندگان با پخش تریلر جدید در تلاش هستند تا مهارت و سرعت عمل این عروسک قاتل را به نمایش بگذارند.

این تریلر نشان می دهد که چاکی می تواند از اندازه کوچک خود برای تعقیب قربانی سریعتر استفاده کند. به طوری که بتواند برای یافتن فرصت مناسب به زیر موانع برود و پشت درختان پنهان شود. این شخصیت در تعقیب بسیار سریع است و به سرعت به قربانی می رسد تا به آنها چاقو بزند.

چاکی اولین بازی تیراندازی سوم شخص است

از آنجایی که چاکی به اندازه‌ای کوچک است که یک قربانی مجروح را بگیرد و آنها را به قلاب آویزان کند، سازندگان برای انجام این کار سایه‌ای تاریک در کنار او احضار می‌کنند. چاکی اولین قاتل در Dead by Daylight است که با دید سوم شخص حرکت می کند. زیرا اگر در میان چمن های بلند پنهان شود، دید بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

شرکت Behavior Interactive صداپیشگی چاکی را بر عهده داشت برد دوریف سپرده و جنیفر تیلی صدای عروسک زن تیفانی است. چاکی در 28 نوامبر وارد بازی Dead by Daylight خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

بخوانید  احتمال تولید بازی های جدید Warcraft توسط استودیوهای دیگر وجود دارد