حلقه الدن برنده سومین جایزه سحابی برای جورج آر آر مارتین شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جوایز Nebula رویدادی سالانه است که از نویسندگان علمی تخیلی و فانتزی تقدیر می شود. این در سال 1965 تاسیس شد و بیش از 2000 عضو دارد که “نویسندگان برجسته” در این ژانر هستند. جوایز اهدا شده شامل دسته هایی مانند بهترین رمان، بهترین فیلمنامه، بهترین بازی نویسی و غیره است.

Elden Ring بازی‌ای است که فقط به برد ادامه می‌دهد. یک سال پس از انتشار، برنده جایزه شد جایزه سحابی 2023 برای بهترین نویسندگی در یک بازی ویدیویی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Elden Ring، داستان ما را بررسی کنید که چگونه این بازی به اندازه‌ای فروخت که نسخه‌ای از آن را در اختیار همه در نیویورک قرار داد و چگونه میازاکی به عنوان یکی از 100 نفر از تأثیرگذارترین افراد زمان در سال 2023 انتخاب شد.

این جایزه به هیدتاکا میازاکی و جرج آر آر مارتین رسید که هر دو نقش های مهمی در نویسندگی و داستان نویسی بازی ایفا کردند.این اولین باری نیست که مارتین برنده جایزه Nebula می شود، اما این اولین باری است که میازاکی برای این جایزه نامزد می شود. مارتین در طول دوران حرفه ای خود 13 بار نامزد شده و سه جایزه را نیز از آن خود کرده است. در سال 1979 او جایزه Nebula را برای داستانی به نام Sandkings و دوباره در سال 1985 برای پرتره‌های فرزندانش برنده شد.

بخوانید  رونمایی از زنگیف، کامی و لیلی در تریلر جدید Street Fighter 6