حضور آرتور فلک در اولین تصویر Joker 2

لیدی گاگامجری که در A Star Is Born ظاهر می شود، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کنربازیگر فیلم Being John Malkovich برندان گلیسونمجری حاضر در گارد و جیکوب لاگلندبازیگر فیلم The Maze Runner: The Scorch Trials در کنار بازیگر برنده اسکار واکین فینیکس در Joker: Madness For Two بازی می کند.

تاد فیلیپس اولین تصویر از پشت صحنه فیلم Joker: Madness for Two را منتشر کرد که در آن آرتور فلک در نقش خواکین فینیکس حضور دارد.

پس از انتشار در سال 2019، جوکر مورد تحسین منتقدان و موفقیت تجاری قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تمام دوران تبدیل شد. فیلم جوکر اولین فیلم میلیارد دلاری با رتبه R می باشد.این فیلم توانست جوایز بسیاری از جمله دو جایزه اسکار و دو گلدن گلوب در رشته های بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی را از آن خود کند.

اولین نگاه از پشت صحنه به آرتور فلک در فیلم Joker: Folie à Deux

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم تاد فیلیپس اولین تصویر از پشت صحنه Joker: Folie à Deux را منتشر کرد. این تصویر خواکین فینیکس او را نشان می دهد که دوباره در نقش آرتور فلک در دنباله جوکر بازی می کند. اگرچه مراحل فیلمبرداری Joker 2 آغاز شده است، اما طرفداران باید منتظر زمان بیشتری برای انتشار آن باشند. زیرا این دنباله در اکتبر 2024 روی پرده های سینما خواهد آمد.

تاد فیلیپس کارگردان جوکر در حال ساخت فیلم Joker: Madness for Two است. خواکین فینیکس به عنوان شخصیت شرور دی سی بازخواهد گشت و لیدی گاگا خواننده برنده گرمی در نقش هارلی کوین ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی از فیلمنامه Joker 2 وجود ندارد، اما طبق گزارش ها، دنباله آن یک موزیکال و در Arkham Asylum خواهد بود.

بخوانید  ارائه مستند Senna The Legend of F1 Heroism and Tragedy
تحریریه مجله بازی یک گیمر