جوراب های شست جهانی Scuf’s جوراب های خوبی برای تعطیلات هستند.

کلاهک های جهانی شست Scuf نه تنها از چوب شست کنترلر شما در برابر ساییدگی محافظت می کند، بلکه چسبندگی بهتری برای انگشتان شست شما فراهم می کند و ارتفاع افزایش یافته باعث می شود تا حرکات دقیق شخصیت یا دوربین را آسان تر کنید.

اگر در تلاش برای یافتن یک هدیه ساده متمرکز بر بازی هستید که فقط یک بازی یا کنسول دیگر نباشد، این کلاه های انگشت شست جدید از Scuf می تواند هدیه ای عالی برای تعطیلات باشد که گیمر زندگی شما واقعاً از آن استفاده خواهد کرد.

کنترلرهای Scuf یک هدیه ساده اما کاربردی هستند، اما بسیاری از لوازم جانبی بازی دیگر وجود دارد که می‌توانند ایده‌های خوبی برای هدیه تعطیلات ایجاد کنند، مانند صفحه کلید جدید سازگار با PS5، کنترلر Xbox Elite 2 Core یا حتی این صندلی های بازی برای فروش در آمازون .

کلاهک های اسکاج در یکی از سه رنگ قرمز، آبی یا مشکی و سه نوع دستگیره موجود هستند و هر بسته بسته به نوع دسته ای که انتخاب می کنید دارای چندین گزینه ارتفاع یا شکل است. آنها همچنین کاملا مقرون به صرفه هستند، فقط 15 دلار برای یک بسته شش تایی یا 20 دلار برای هشت. توجه داشته باشید که در دسترس بودن محصول ممکن است بین گزینه های رنگ و دسته خاص متفاوت باشد. می توانید تمام گزینه های موجود را ببینید در آمازون

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  اعلام نگرانی گوگل و انویدیا در مورد احتمال تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

همانطور که از نام آن پیداست، کلاهک ها تقریباً برای همه کنترلرهای کنسول، از جمله کنترلرهای Xbox، PlayStation 5 DualSense و DualSock 4 PS4، و کنترلر Nintendo Switch Pro، و همچنین طیف وسیعی از پدهای شخص ثالث Scuf مناسب هستند – شما اینطور نیستید. شما باید نگران تناسب یا سازگاری ناسازگار باشید. کلاهک‌ها به راحتی روی دسته‌های صفحه گیم‌پد شما می‌چسبند، که اگر فقط برای بازی‌های خاص از آن‌ها استفاده کنید عالی است.

شرحی ارائه نشده است