جاستین رویلند، خالق ریک و مورتی، با اتهامات خشونت خانگی مواجه است

در کنار موفقیت Rick and Morty، Roiland همچنین High On Life را منتشر کرد، یک بازی ویدیویی که او از طریق استودیوی خود Squanch Games در اواخر سال 2022 توسعه داد. این بازی به سرعت به پرفروش‌ترین بازی در Steam و چهارمین بازی پرفروش Xbox تبدیل شد. هفته اول

اخبار BNC گزارش داد که رویلند در این حادثه در سال 2020 اعتراف کرد که بیگناه است. این اتهامات شامل یک مورد جنایت مربوط به باتری خانگی با آسیب بدنی و یک مورد جنایت حبس کاذب با تهدید، خشونت، کلاهبرداری و/یا فریب است. تاریخ محاکمه تعیین نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رویلند در آگوست 2020 با وثیقه 50000 دلاری دستگیر و آزاد شد و در اکتبر 2020 محاکمه شد. دستور حمایتی در اکتبر 2020 تشکیل شد که بر اساس آن رویلند نباید فردی را که در دستور حفاظتی ذکر شده است مورد آزار و اذیت، تهدید یا نظارت قرار دهد – هویت او به طور عمومی مشخص نیست. . علاوه بر این احکام، رویلند نمی تواند در فاصله 100 فوتی فرد نزدیک شود و همچنین به او دستور داده است که هر سلاح گرمی را که در اختیار دارد یا در اختیار دارد، تسلیم کند. این دستور تا اکتبر 2023 ادامه دارد. NBC همچنین خاطرنشان کرد که Roiland و وکلای او به نظرات پاسخ ندادند.

GameSpot برای نظر دادن با Squanch Games و Xbox تماس گرفته است.

بخوانید  The Sims 5 Multiplayer Could Be Inspired By Animal Crossing Or Among Us

دادگاه در 27 آوریل دوباره تشکیل خواهد شد و رویلاند نیز به حضور در آن جلسه دستور داده شده است.

اعتبار تصویر: Getty Images/Michael Kovac/Contributor

ریک اند مورتی مجموعه ای میلیارد دلاری ساخته است که شامل اسباب بازی ها، بازی های ویدیویی، اکشن فیگورها و لباس می شود و یکی از محبوب ترین کمدی های بزرگسالان در تلویزیون است. فصل آخر سریال شنای بزرگسالان در سپتامبر 2022 پخش شد و فصل هفتم آن به سفارش Cartoon Network به عنوان بخشی از یک قرارداد بلند مدت برای 70 قسمت جدید ساخته شد.

جاستین رویلند، ستاره و یکی از خالقان ریک اند مورتی، در رابطه با حادثه ای که در سال 2020 رخ داد، به خشونت خانگی در اورنج کانتی، کالیفرنیا متهم شده است. یک شکایت جنایی در ماه مه 2020 توسط دادستان ناحیه اورنج کانتی ثبت شد. رویلند در 12 ژانویه برای یک جلسه مقدماتی در دادگاه حاضر شد که در آن وکیل رویلند تأیید کرد که پیشنهادی برای دادخواست در دسترس او وجود دارد، اما در مورد جزئیات صحبت نکرد.