توسعه دهندگان River City Girls 2 نشان می دهند که این بازی اواخر این ماه عرضه می شود



توسعه دهنده WayForward اعلام کرده است که River City Girls 2 در 15 دسامبر در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. دنباله beat-’em-up بعد از بازی اول شروع می شود و ماریان از فرنچایز Double Dragon و همچنین Provie از River City Ransom: Underground را در بر می گیرد.

ماریان برای اولین بار در فیلم Double Dragon به عنوان دوست دختر بیلی لی ظاهر شد که پس از مشت زدن به روده، در کل بازی تبدیل به یک دختر در مضیقه می شود. River City Girls 2 پس از ایفای نقش کوتاه در بازی، درد و رنج او را به عنوان یک شخصیت قابل بازی خواهد دید. عنوان قبلی

در حال پخش: تریلر بازی RiverCity Girls 2 – Marian

علاوه بر ماریان و پرووی، River City Girls 2 همچنین دارای چهار بازیگر عنوان اصلی است: Misako، Kyoko، Kunio و Riki. یکی دیگر از تفاوت های کلیدی River City Girls 2، ادغام Co-op آنلاین است که چهار بازیکن می توانند با هم مبارزه کنند.

River City Girls 2 همچنین یک «دنیای عظیم بازی غیرخطی و رشد شخصیت‌های RPG مانند» ارائه خواهد کرد. با توجه به WayForward. علاوه بر این، آهنگساز مگان مک دافی برای ساخت موسیقی متن بازی بازگشته است.

در ژوئن 2021، WayForward از River City Girls 2 به عنوان بخشی از ارائه Limited Run Games در E3 رونمایی کرد. سپس، به عنوان بخشی از نمایشگاه جهانی Nintendo Indies در دسامبر 2021، دنباله آن برای انتشار تابستان 2022 برنامه ریزی شد.

WayForward بازی River City Girls 2 را برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی آورده است. قیمت آن 40 دلار خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.