راهنمای Destiny 2 Seraph Key Codes: چگونه کدهای کلیدی Seraph را دریافت کنیم

متاسفم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اگر می‌خواهید کدهای کلید Destiny 2 Seraph را برای بازنشانی‌های بعدی ذخیره کنید، اعتصاب‌ها بیشترین پول را بر اساس تجربه من به شما می‌دهند. همانطور که گفته شد، این فعالیت ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین انتخاب یک مسابقه Crucible یا برخی از رویدادهای قهرمانانه در EDZ یا جاهای دیگر می تواند جایگزین خوبی باشد. آن را فراموش نکن شما فقط می توانید 2000 کد کلید سراف را در یک زمان حمل کنیدبنابراین اگر قصد دارید جایزه های خود را اجرا کنید یا چالش های فصلی را تکمیل کنید، حتما آنها را خرج کنید.

بخوانید  3 برابر فروش شما با پالس نت پس از طراحی سایت

اگرچه این منبع به اندازه سایرین در گذشته گریزان نیست، برخی از فعالیت ها به زمان بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. این راهنما نحوه دریافت کدهای کلیدی Seraph را در Destiny 2 و بهترین منابع برای انجام این کار را توضیح می دهد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

توضیحات Seraph Key Codes در Destiny 2 بیان می‌کند که این منبع با تکمیل فعالیت‌ها در سراسر سیستم به دست می‌آید. به این ترتیب، این ابزاری نیست که از دست دشمنان خارج شود – شما باید به پایان یک فعالیت برسید تا به آن دست پیدا کنید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در مورد Seraph Chest در Destiny 2، آنها همیشه در انتهای یک Heist Battleground تولید می شوند. به عنوان یک نکته، من مجبور شدم فعالیت را از کلید میانبر HELM به جای کلید موجود در ماه (برای هفته اول) شروع کنم تا شمارش شود. بنابراین اگر Seraph Chest را در پایان یک بازی Heist Battleground نمی‌بینید، حتماً به خود لیست پخش بپیوندید، نه به سیارات منفرد.

بخوانید  FTC در حال اعتراض به حکم دادگاه Microsoft/Activision Blizzard این هفته است

در حال پخش: Destiny 2: The Witch Queen – Season of the Seraph تریلر

نحوه دریافت کدهای کلیدی Seraph در Destiny 2 – بهترین منابع کد کلید Seraph

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Destiny 2 Seraph Key Codes آخرین سخت افزاری است که به بازی Season of the Seraph اضافه شده است. همانطور که از فصول قبل عادت کرده ایم، فعالیت فصلی جدید دارای یک سینه اختیاری در انتهای آن است که برای باز شدن به مواد خاصی نیاز دارد. قفسه سینه علاوه بر جمع کردن غنیمت اضافی برای بازگشت شما به مدار، در بیش از یک سلاح، که تلاش هفتگی فصل 19 است، درگیر است.

به خاطر داشته باشید، زمانی که من فعالیت هفته Heist Battleground را تکرار کردم، در مسابقات بعدی فقط 20 رمز کلید Seraph دریافت کردم. خیلی زود است که بگوییم عمدی است یا نه، اما برای صرفه جویی در وقت، بهتر است فقط یک بار آن را اجرا کنید و سپس با یک فعالیت متفاوت، حداقل برای هفته اول، مقابله کنید.

حملات در Destiny 2 ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین حتماً چند جایزه را زودتر از موعد دریافت کنید تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.
حملات در Destiny 2 ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین حتماً چند جایزه را زودتر از موعد دریافت کنید تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

در یک نگاه، در اینجا چند نمونه از منابع Seraph Key Code و دراپ آنها آورده شده است:

همین! باز کردن Seraph Chest هر بار 500 کد کلید Seraph هزینه دارد، بنابراین می توانید دو مورد از فعالیت های ذکر شده را برای رسیدن به آنجا با هم ترکیب کنید. اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، توصیه می‌کنم حداقل آن مقدار را قبل از تنظیم مجدد هفتگی بعدی بگذارید تا اساساً بتوانید از مرحله تلاش رد شوید.

بخوانید  سریال های کره ای عاشقانه | 35 سریال رمانتیک + امتیاز IMDB

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.