تلاش برای دفاع از جامعه در اولین پوستر فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر


نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه و پوستر جدیدی از Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر را در جریان رویداد Tudum به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که نتفلیکس بالاخره ویدیویی از پشت صحنه و پوستر جدیدی از فیلم Rebel Moon به کارگردانی Tudum منتشر کرده است. زک اسنایدر با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این ویدیو شما را به پشت صحنه این حماسه علمی تخیلی بین کهکشانی می برد و بینشی از روند فیلمبرداری ارائه می دهد. فیلم The Rogue Moon در تاریخ 1 ژانویه 1402 (22 دسامبر 2023) در نتفلیکس برای طرفداران نمایش داده می شود.

دانلود فیلم آپارات

پوستر فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

سوفی بوتلابازیگر Star Trek Beyond در فیلم Rogue Moon و چارلی هانام، جیمن هانسو، بائ دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، آه دافی، شارلوت مژ، آسمان جوان، دوست روپرت، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخائیل هایسمن از دیگر بازیگران او هستند.

زک اسنایدر نه تنها در راس Rebel Moon قرار دارد، بلکه در کنار آن قرار دارد آنها چه هستند؟نویسنده فیلم جان ویک 3 (جان ویک 3) و کرت جانستادنویسنده فیلم بلوند اتمی، فیلمنامه را بر اساس داستانی از خودش و کرت جانستد نوشته است. این فیلم یکی از آثاری خواهد بود که بر اساس قرارداد «نگاه اول» بین نتفلیکس و زک اسنایدر استون کواری پروداکشنز تولید خواهد شد.

در خلاصه داستان Rebel Moon، نتفلیکس می نویسد: “وقتی یک مستعمره صلح آمیز و صلح آمیز در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیزاریوس می بیند، زن جوانی با گذشته ای آشفته به سیارات مجاور سفر می کند تا جنگجویان جدیدی را برای دعا پیدا کند. با جامعه کمک کنید تا موقعیت خود را حفظ کند».

بخوانید  Google Translate آموزش استفاده از مترجم گوگل + آموزش تصویری
تحریریه مجله بازی یک گیمر