برلین در تیزر اسپین آف Money Heist قصد سرقت بزرگی دارد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال برلین، اسپین آف Money Heist/La Casa de Papel (خانه کاغذی) در جریان رویداد Tudum با طرفداران به اشتراک گذاشته است. شما می توانید ویدیوهای جدید را در کانال Netflix YouTube تماشا کنید. نتفلیکس هنوز تاریخ دقیق سریال برلین را اعلام نکرده است، اما فقط می دانیم که طرفداران باید در دسامبر امسال منتظر آن باشند.

برلین در نقش پدرو آلونسو در فصل اول سریال Money Heist حضور داشت. این شخصیت نفر دوم در سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود و نقشه سرقت از بانک اسپانیا را برنامه ریزی کرد. اگرچه برلین در قسمت آخر فصل اول کشته شد، اما به دلیل استقبال پرشور طرفداران، او برای ایفای مجدد نقش در فلش بک های فصل آخر خانه کاغذی بازگشت.

در خلاصه داستان سریال برلین می خوانیم: «برلین دزدی ۴۴ میلیون یورو در یک بعدازظهر است. برلین از دنیای Money Heist می آید. پدرو آلونسو (بازیگر سریال گراند هتل) در نقش برلین/آندرس دی فونولوزا، تریستان اوجوآ (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، مایکل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (به بازیگر سریال Eden خوش آمدید) در نقش کامرون، خولیو پنا فرناندز (بازیگر از طریق پنجره من) در نقش روی و جوئل سانچز در نقش بروس از جمله بازیگران این زیر مجموعه هستند.

سریال برلین یک سریال درام سرقتی 8 قسمتی است استر مارتینز لوباتو و الکس پینااین فیلم توسط سازندگان سریال Money Heist کارگردانی می شود و در نتفلیکس به طرفداران ارائه می شود. استر مارتینز-لوباتو، الکس پینا، دیوید اولیویه و دیوید بروکل مسئولیت نگارش فیلمنامه این اسپین آف و جفری کوپر و دیوید بروکل در راس آن هستند. در حال حاضر مراحل تولید سریال برلین در پاریس پیگیری می شود.

بخوانید  سریال Succession چطور یک تراژدی موروثی را روایت کرد؟

در جریان رویداد Tudum، شبکه آنلاین نتفلیکس تیزر جدیدی از اسپین آف Money Heist برلین منتشر کرد.

سریال Money Heist توسط الکس پینا و اورسوله کوربرو، آلوارو مورته، آیتونز ایتیارپدرو آلونسو میگل هاران، جیمی لورنته، استر آسبو، انریکه آرس، دارکو پریچ، هویک کوکریان، لوکا پروچ، بلن کوستا، فرناندو کایو، رودریگ د لا سرنا، نجوا نیمری، خوزه مانوئل پوگا، آلبا فلورس و پاکو توس آنها گروه بازیگران سریال را تشکیل دادند. سریال خانه کاغذی داستان گروهی دزد به رهبری پروفسوری را روایت می کند که از ماسک ها و لباس های قرمز سالوادور دالی استفاده می کنند و نام شهرها را برای پنهان کردن هویت خود انتخاب می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر