تعداد بازیکنان Overwatch 2 از 35 میلیون نفر گذشت

طبق آمارهای گذشته، بازی Overwatch در سه ماهه اول پس از انتشار توانسته ۱۵ میلیون بازیکن را جذب کند. البته لازم به ذکر است که این تفاوت در آمار ممکن است به دلیل محبوبیت روزافزون سری Overwatch در این سال ها باشد. همچنین نسخه اصلی Overwatch با قیمت تمام شده فروخته شد، اما نسخه دوم رایگان است و محتوای پولی و Battle Pass را ارائه می دهد. همین شرایط باعث شد که Overwatch 2 به سرعت رشد کند و تنها در 10 روز پس از انتشار، بیش از 25 میلیون بازیکن به دست آورد.

طبق گفته بلیزارد، بازی Overwatch 2 در ماه اول عرضه توسط بیش از 35 میلیون بازیکن تجربه شد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

با توجه به موفقیت Overwatch 2، بلیزارد باید به خوبی از آن پشتیبانی کند. این کمپانی به تازگی از قهرمان جدید این بازی به نام Ramattra رونمایی کرده است که با شروع فصل دوم در تاریخ 15 دسامبر (15 آذر) امسال در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بلیزارد توضیح داد: «Overwatch 2 توسط بیش از 35 میلیون نفر در ماه اول بازی شد. در میان بازیکنان زیادی که اخیرا با سری Overwatch آشنا شده اند. جامعه گسترده ما عمیقاً درگیر تجربه بازی است. به طوری که میانگین تعداد بازیکنان روزانه در ماه اول Overwatch 2 بیش از دو برابر نسخه تحسین شده قبلی است.

به نظر می رسد انتشار بازی رایگان و سرویس محور Overwatch 2 برای این محصول از اکتیویژن بلیزارد اعداد جدی به همراه داشته باشد. چرا که این شرکت اخیرا اعلام کرده است که یک ماه پس از انتشار بازی در ماه اکتبر، این بازی توسط بیش از 35 میلیون اکانت بازی شده است.

بخوانید  کالبد شکافی Arrowverse: چه چیزی سلسله ابرقهرمانان CW را کشت؟