کالبد شکافی Arrowverse: چه چیزی سلسله ابرقهرمانان CW را کشت؟

پول همیشه یک مسئله بود. با وجود بیش از 35 فصل نمایش Arrowverse – و سریال های موفقی مانند Supernatural، Riverdale و Walker – CW هرگز سودآور نبود. در عوض، این شبکه با فروش برنامه‌های خود به سرویس‌های استریمینگ مانند نتفلیکس، درآمد کسب کرد، که سپس در شروع فصل بعدی سریال، شبکه را تقویت می‌کرد. با این حال، شما فقط می توانید قبل از اینکه مجبور شوید پول خرج کنید – و جای تعجب است که Arrowverse در این محیط تا این حد پیش رفته است.

این آنتی مانیتور و بحران او در زمین های بی نهایت نبود. همچنین پول، بیماری همه گیر، فرسودگی شغلی ابرقهرمانی یا مسائل بازیگری نبود – بلکه ترکیبی از همه این عوامل بود که یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین پروژه‌هایی را که تا به حال در تلویزیون دیده‌ایم فلج کرده است.

شرحی ارائه نشده است

این چیز بزرگی نبود، اما چیزهای کوچک زیادی بود که اوضاع را با هم بدتر می کرد. کراس اوور Crisis درست قبل از همه‌گیری شیوع پیدا کرد – درست زمانی که فرسودگی شغلی با داستان‌های ابرقهرمانی به اوج خود رسید – در کنار مجموعه‌ای از مسائل مربوط به بازیگری، هم مرتبط و هم جدا از وقفه مرتبط با کووید. همه اینها مانند یک پای سنگین روی ترمزهای آزمایش عجیب و شگفت آور موفق CW جمع شد. این کمیک‌ها را بسیار نزدیک‌تر از آنچه که به آنها اجازه داده شده بود – خوب یا بد – منعکس می‌کرد و بیش از یک دهه داستان‌های کمیک را در این فرآیند به ما داد.

همچنین کمکی نمی‌کند که مردم با ابرقهرمان‌ها بسوزند. سال 2019 پایان حماسه Infinity MCU و مرگ Iron Man بود. برای بسیاری از مردم، این پایان MCU بود – یا حداقل مشارکت آنها در آن. خستگی فزاینده ای که با دنبال کردن هر دنیای ابرقهرمانی به وجود می آید، به اوج تب می رسید و مردم آماده بودند تا آن را از بین ببرند.

بخوانید  انتشار اولین تصویر پردازنده AMD Ryzen 7 7700X
شرحی ارائه نشده است

بالاخره برنامه نویسی نیز به یک مشکل تبدیل شده است. خالق Black Lightning سریال را با فصل 4 در می 2021 به پایان رساند. لغو ناگهانی Legends of Tomorrow و Batwoman دی سی یک سال بعد ظاهراً عمدتاً به این دلیل اتفاق افتاد که برادران وارنر. نمی خواستند اجاره نامه فضای فیلمبرداری خود را تمدید کنند. در میان فروش CW، با وجود علاقه CW به تجدید نمایش. این پایان‌های ناگهانی و ناگهانی را برای Legends و Batwoman ایجاد کرد. دو جدیدترین اعضای سریال ابرقهرمانی The CW، Superman & Lois و Gotham Knights، نیز قرارداد امضا کردند. از Arrowverseدوباره برنامه نویسی آنها را گیج می کند.

همه‌گیری COVID-19 تمام این شتاب بحران را کاهش داده است. Arrowverse قرار بود پس از رویداد کراس اوور Crisis on Infinite Earths راه اندازی مجدد شود. این صلیب وحشی ادعا کرد که هر پروژه DC به صورت زنده بخشی از همان چندجهانی بود که قدمت آن به بتمن در سال 1966 برمی‌گردد و از جمله فیلم فلش است که قرار است اواخر امسال اکران شود. با این حال، تنها دو ماه پس از کراس اوور، این بیماری همه گیر تولید تقریباً همه تلویزیون ها را متوقف کرد. مردم بیشتر از حد معمول بدون دیدن هیچ نمایش Arrowverse رفته اند. وقتی آنها برگشتند، می‌توانستید درزهایی را در همه جا ببینید – میانبرهایی که می‌گرفتند و محدودیت‌هایی که مشمول آن بودند – برای نمایش برنامه‌ها در تلویزیون در وهله اول. این تلاش قابل تحسینی بود که هنوز کافی نبود.

در اواخر سال 2019، Arrowverse به تمام سیلندرها شلیک می کرد. گرگ برلانتی و شبکه تلویزیونی CW، بسیار شبیه دنیای سینمایی مارول، اما در مقیاس میکروسکوپی، گروه عظیمی از ابرقهرمانان را در دنیای مشترکی که با یک پروژه غیرمنتظره موفقیت آمیز آغاز شد، جمع آوری کرده بودند. با این حال، یک سال بعد، پروژه تحت حمایت زندگی بود. در سال 2023، ما فقط سعی می‌کنیم از هر زمانی که می‌توانیم استفاده کنیم زیرا فلش – و Arrowverse با آن – به پایان می‌رسد.

بخوانید  گزارش مالی کپکام؛ عملکرد درخشان Street Fighter 6 و نسخه‌های ریمیک Resident Evil
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در کنار همه اینها، CW در همان زمان با یک مشکل بازیگری مواجه شد. استفن امل در آن زمان در نقش اولیور کوئین/گرین ارو در فیلم هشت سال پیکان بازی کرده بود و گرانت گاستین در فیلم شش سال فلش در نقش بری آلن/فلش بازی کرد. آمل خیلی واضح به نظر می رسید که آماده ترک کاراکتر در این مرحله است، و با ادامه سقوط بازیگران اصلی، The Flash در حال غرق شدن بود. در طول همه‌گیری، ملیسا بنویست، ستاره سوپرگرل، از همسرش، همبازی سابق سوپرگرل، کریس وود، صاحب فرزندی شد و شروع به کناره‌گیری از ایده ادامه نمایش خود و رفتن به سمت تولید کرد. سرانجام، خروج ناگهانی روبی رز در نقش Batwoman رخ داد – جدایی متقابل که شامل اتهامات سوء استفاده در هر دو طرف، و همچنین شیرین کاری های مکرر.