تریلر Overwatch 2: Season 2 Map Rammatra و New Shambali را به نمایش می گذارد

قطع كردن:

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

قبل از آن، دو رویداد جشن آشنا از راه خواهند رسید: سرزمین عجایب زمستانی و سال نو قمری. تریلر نشان می‌دهد که Bastion در حال تکان دادن کلاه بابانوئل است، در حالی که قهرمانان Overwatch 2 به روح تعطیلات می‌رسند.

بخوانید  نمایش بازی جدید Borderlands در افتتاحیه گیمزکام 2022

صحبت از تغییرات شد، اوایل این ماه بلیزارد شرایط ثبت نام تلفن Overwatch 2 را برای کار با برنامه های تلفن اعتباری تغییر داد. توسعه دهنده همچنین Genji را عصبی کرده و Mei را در یک پچ جداگانه دوباره معرفی کرد.

هفته آینده، بلیزارد Rammatra و نقشه اسکورت جدید Shambali را به Overwatch 2 اضافه خواهد کرد. سازنده تریلر فصل 2 را برای بازی شوتر رایگان منتشر کرده است که نشان می دهد چه چیزی در افق بازی است.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

قطع كردن:

ثبت نام کنید یا وارد شوید

برای شروع، مخزن جدید Rammatra وجود دارد که می تواند در طول مسابقه تغییر شکل دهد. به گفته بلیزارد، این اولین بازی او در بازی Overwatch 2 است. همچنین دارای یک پانچ بنفش بسیار قدرتمند است.

واکنش یک متخصص اسلحه گرم به سلاح های Overwatch 2

در مورد موضوع کلی فصل 2، بلیزارد با اساطیر یونانی پیش می رود. در واقع، زئوس یونکر ملکه بهترین جایزه برای پاس نبرد ممتاز است. سطوح قبلی شامل پوزئیدون راماترا افسانه ای و هادس فارا افسانه ای خواهد بود.

از سوی دیگر صومعه شامبالی در قله های هیمالیا قرار دارد. همچنین ظاهراً خانه زنیاتا و راماترا است.

برای تداوم تم یونانی، حالتی با زمان محدود به نام Battle for Olympus از 5 تا 19 ژانویه در Overwatch 2 فعال خواهد شد. بلیزارد وعده پوسته های بیشتری را برای این رویداد داده است، اگرچه جزئیات ارائه نشده است.