فروش بهترین خرید 12 روزه بازی زنده است – هر روز یک معامله ستارگان دریافت کنید

هر روز Best Buy یک محصول بازی محبوب را با تخفیف عمیق ارائه می دهد. محصولات بازی اسرارآمیز می توانند بازی ها، هدست ها، کنترلرها یا هر مورد دیگر مرتبط با بازی که Best Buy حمل می کند باشد. تا زمانی که این پیشنهاد به صورت زنده منتشر نشود، نمی‌دانید چه خبر است. به خاطر داشته باشید که همه پیشنهادات فقط برای یک روز در دسترس هستند. پیشنهاد هر شب در ساعت 10:00 بعد از ظهر به وقت PT / 1:00 بامداد به وقت شرقی تجدید می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Best Buy خود را راه اندازی کرد تبلیغات 12 روزه بازی با تخفیف گسترده در The Legend of Zelda: Skyward Sword HD برای نینتندو سوییچ در حال حاضر، شما می توانید این ماجراجویی ریمستر شده را تنها با 30 دلار تجربه کنید. Skyward Sword تنها اولین مورد از 12 پیشنهادی است که تا 10 دسامبر در دسترس خواهد بود.

حتماً تا 10 دسامبر هر روز دوباره بررسی کنید، زیرا هر روز صبح این مقاله را با جدیدترین محصول بازی ارائه شده در تبلیغات 12 روز بازی به‌روزرسانی می‌کنیم.

بهترین خرید 12 روز بازی

در گذشته، گاهی اوقات این معاملات بهترین قیمت برای یک بازی یا لوازم جانبی بود. قیمت 30 دلاری Skyward Sword HD بهترین معامله ای است که برای این بازی از زمان عرضه آن در سال گذشته دیده ایم.

بخوانید  شکایت از Volvo به دلیل استفاده از فناوری‌های بازخورد لرزشی در Steam Deck

تبلیغات 12 روزه بازی تنها رویداد بزرگ پس از جمعه سیاه نیست که Best Buy در حال حاضر برگزار می شود. خرده فروش نیز در حال سازماندهی یک رویداد 20 روز معاملات در مورد فناوری و محصولات رسانه ای تا 18 دسامبر ادامه دارد و همچنین هر روز یک پیشنهاد خیمه شب بازی ارائه می دهد.

Best Buy در گذشته تبلیغات بسیار مشابهی انجام داده است، از جمله یک رویداد 15 روزه در دسامبر سال گذشته و یک تبلیغ 10 روزه در آگوست سال گذشته. در طول این تبلیغات، فروش معاملات قبل از انقضای فنی آنها بسیار غیر معمول نبود. همه چیز واقعاً به محصول و تخفیف بستگی دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر