تاریخ کراس اوور Lost Ark با سری Witcher اعلام شد


با اعلام استودیو Smilegate، بازیکنان Lost Ark می‌توانند در ژانویه سال آینده این رویداد متقاطع را با سری The Witcher تجربه کنند.

طبق گفته Smilegate، بازیکنان وسترن Lost Ark به زودی می توانند در یک رویداد متقاطع با سری The Witcher شرکت کنند. این رویداد هفته گذشته برای بازیکنان کره ای Lost Ark برگزار شد و بازیکنان بیشتری می توانند کراس اوور را در ژانویه 2023 تجربه کنند.

داستان این رویداد از آنجا شروع می شود که یک مهمانی در جزیره White Wolf’s Haven برگزار می شود و ناگهان یک گرداب جادویی همه چیز را به هم می زند. بازیکنان اکنون باید راز این گرداب را کشف کنند و در طول مسیر با شخصیت هایی از سری Witcher مانند Geralt، Ciri، Yennefer، Tris و Dandelion روبرو شوند.

شخصیت های سری Witcher

به مناسبت این رویداد، آیتم‌های تزئینی جدید با تم ویچر در فروشگاه بازی Lost Ark در دسترس خواهند بود و بازیکنانی که در این رویداد شرکت می‌کنند می‌توانند به انواع اسکار، نقشه‌ها، ساختار Stronghold، شکلک‌ها و غیره دسترسی داشته باشند. .

سپس، استودیوی Smilegate اعلام کرد که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ دقیق این رویداد و آیتم های ویژه درون بازی در ژانویه 2023 به اشتراک خواهند گذاشت. تا آن زمان، بازیکنان Lost Ark می توانند از کلاس های Brelshaza Legion Raid و Summoner به علاوه بسیاری از فعالیت های جدید دسامبر لذت ببرند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Get A SanDisk 1.5TB MicroSD For Over $60 Off