تاریخ انتشار Armored Core 6 با اولین تریلر گیم پلی اعلام شد

دانلود از آپارات

با انتشار تریلر جدید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، Studio From Software رسما اعلام کرد که این بازی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

آخرین نسخه بازی Armored Core در سال 2012 منتشر شد و در مراسم جوایز بازی سال گذشته، نسخه جدید این سری با نام Armored Core 6: Fires of Rubicon معرفی شد و کاربران را شگفت زده و هیجان زده کرد. Studio FromSoftware وعده داده است که در این نسخه شاهد نبردهای سریع، شخصی سازی عمیق ربات و باس فایت های هیجان انگیز خواهیم بود.

در همین حال، مایلم به این نکته اشاره کنم که کاربران هم اکنون می توانند Armored Core 6: Fires of Rubicon را از فروشگاه پلتفرم مورد نظر خود پیش خرید کنند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon را در یک گیمر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در همین حال، تریلر جدید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به تازگی منتشر شده است. در طول تریلر منتشر شده قسمت هایی از گیم پلی نمایش داده می شود و در انتها شاهد بخشی از یکی از باس فایت های بازی هستیم.در پایان تریلر مشخص شد که Armored Core 6 در تاریخ 25 آگوست برای PC (از طریق Steam) منتشر خواهد شد. ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس. Xbox Series S منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال تاخیر در عرضه کارت های گرافیک RX 7900XTX و 7900XT