بی میلی نینتندو به پشتیبانی از بازی های قدیمی

اگرچه میاموتو فکر می‌کند که پشتیبانی از بازی‌های قدیمی روی کنسول‌های نسل بعدی بسیار آسان‌تر شده است، به نظر می‌رسد طرفداران نینتندو نباید به بازگشت چیزی مانند کنسول مجازی یا سازگاری با نسخه‌های قبلی امیدوار باشند. میاموتو نتیجه گرفت: «اما قدرت نینتندو در توسعه تجربیات جدید بازی های ویدیویی نهفته است. بنابراین وقتی سخت‌افزار جدیدی را در آینده منتشر می‌کنیم، می‌خواهیم بازی‌های ویدیویی منحصربه‌فردی را که نمی‌توانیم با سخت‌افزار قدیمی‌تر بسازیم، به نمایش بگذاریم.

شخصیت های نینتندو

Shigeru Miyamoto اخیراً نظرات خود را در مورد پشتیبانی از بازی های نسل قبلی در یک جلسه پرسش و پاسخ پس از انتشار آخرین عملکرد مالی نینتندو به اشتراک گذاشته است. میاموتو گفت: “در گذشته ما سرویسی به نام “کنسول مجازی” ارائه کردیم که به بازیکنان اجازه می‌داد بازی‌های قدیمی را روی کنسول‌های جدید با سخت‌افزار جدیدتر تجربه کنند. تا زمانی که سخت‌افزار بدون تغییر باقی بماند، تجربه این بازی‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد. حقوق انتشار بازی ها پیچیده است و ما اعلام کرده ایم که تنها پس از کسب حقوق لازم، این بازی ها را اضافه خواهیم کرد.”

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

خالق ماریو و زلدا در ادامه توضیح داد که بدیهی است که بازی‌های ساخته شده برای کنسول‌های خاص، فضای خاصی برای آن کنسول ایجاد کرده‌اند. در نتیجه، با تغییر سخت‌افزار با هر نسل، بازی‌های منتشر شده بر روی کنسول‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند روی کنسول‌های جدیدتر بدون تغییرات اضافی اجرا شوند: «با این حال، در سال‌های اخیر محیط توسعه به طور فزاینده‌ای استاندارد شده است و ما اکنون محیطی داریم که آن را آسان‌تر از همیشه می‌کند. تا گیمرها از بازی های ویدیویی قدیمی روی کنسول های جدیدتر لذت ببرند.”

بخوانید  فروش پلی استیشن 5 به 50 میلیون دستگاه رسید

شیگرو میاموتو در مصاحبه اخیر خود سهولت پشتیبانی از بازی های نسل قبلی و عدم تمایل نینتندو به انجام این کار را توضیح داد.