بهترین هدست های بازی هفته


روزهای منتهی به کریسمس به لطف فروش لحظه آخری همیشه زمان مناسبی برای خرید هستند. امسال تفاوتی ندارد و شما در حال حاضر نزدیک به 30 هدست بازی عالی برای برخی از هدست‌های بازی خواهید یافت. بهترین قیمت های سال 2023. محصولاتی از Turtle Beach، Logitech، SteelSeries و موارد دیگر شامل هدست‌های PS5، Switch، Xbox، PC و موبایل نیز می‌شوند.

اگر به دنبال هدستی با سازگاری جهانی هستید، SteelSeries Arctis Nova 7X یکی از بهترین ها در منطقه است. این هدست بی سیم نسبت به قیمت، راحتی فوق العاده و صدای عالی را ارائه می دهد. با پشتیبانی بی سیم و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز بسیار همه کاره است. 7X از نظر فنی نسخه Xbox این هدست است، اما به صورت بی سیم با PS5، Nintendo Switch، PC و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. در همین حال، 7 و 7P (پلی استیشن) با همه چیز سازگار هستند بجز ایکس باکس. هر سه مدل با قیمت 145 دلار به فروش می رسند.

محبوب هدست بی سیم Razer Kaira Pro یکی از بهترین تخفیف ها را دریافت می کند، زیرا از 180 دلار معمول به 100 دلار کاهش یافته است. این نسخه پشتیبانی از ایکس باکس و موبایل، درایورهای قدرتمند 50 میلی متری، طرح رنگی تهاجمی Halo Infinite و میکروفون کاردیوید را برای برقراری ارتباط واضح ارائه می دهد. یک نسخه سیمی ارزانتر نیز هست برای PS5 موجود است.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

یکی از چشمگیرترین هدست های موجود در بازار است هدست بی‌سیم Turtle Beach Stealth Pro، که تقریباً با تمام پلتفرم های مدرن سازگار است. 30 دلار هم تخفیف خوبی داره. این دستگاه که با درایورهای 50 میلی‌متری، گوشی‌های مخملی، و بهترین ویژگی‌های حذف نویز در کلاس ساخته شده است، یک همراه عالی برای بازی‌های آنلاین و جلوگیری از محیط‌های پر سر و صدا است.

بخوانید  آیپد پرو M2 اپل 2022 رونمایی شد + مشخصات و قیمت و عکس

چند هدست مقرون به صرفه در حال حاضر از معاملات خوبی برخوردار هستند، از جمله هدفون سیمی JBL Quantum 100 (یونیورسال) برای 20 دلار (به جای 40 دلار) و هدست سیمی Sony Inzone H3 (PC، PS5) 58 دلار (به جای 100 دلار). اگر به Inzone H3 نگاه می کنید، به ارتقاء آن فکر کنید هدفون بی‌سیم سونی Inzone H9 (PC، PS5)که 248 دلار قیمت دارد (300 دلار) و تجربه شنیداری بسیار قوی تر (و بی سیم) را ارائه می دهد.

بسیاری از هدست‌های دیگر پیش از تعطیلات به فروش می‌رسند و بهترین تخفیف‌ها را در زیر خواهید یافت. برای معاملات بیشتر تعطیلات لحظه آخری، خلاصه بهترین معاملات کنسول بازی و همچنین لیست بهترین معاملات بازی های ویدیویی ما را بررسی کنید.

بهترین معاملات هدست بازی

بخوانید  بهترین فیلم های اکشن ایرانی که باید تماشا کنید!