بهترین معاملات جمعه سیاه Xbox – در نسخه‌های جدید، کنسول‌ها و موارد دیگر صرفه‌جویی کنید

از سال 2022 بر روی دسته ای از بازی ها، از جمله Lego Star Wars: The Skywalker Saga، Gotham Knights، چندین سیم ورزشی و غیره، تخفیف های زیادی وجود دارد. وقتی در نظر بگیرید که فروشگاه ایکس‌باکس در بازی‌های دیجیتال نیز فروش زیادی دارد، هزاران معامله بازی برای Xbox Series X و Xbox Series S فقط دیجیتالی وجود دارد.

نگاهی به معاملات جمعه سیاه ایکس باکس…

در اینجا یک مرور کلی از همه است بهترین معاملات جمعه سیاه ایکس باکس. ما همچنین برای بهترین معاملات بلک فرایدی نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن خلاصه‌ای داریم. همچنین، حتماً فروش اولیه جمعه سیاه را در Best Buy، Walmart و Target بررسی کنید.

وقتی صحبت از Xbox Series S شد، می‌توانید نسخه ویژه «تعطیلات» را فقط برای خرید انتخاب کنید 240 دلار در آمازون. از آنجایی که تعطیلات زمان خوشی است، منطقی است که این کنسول جدید را با یک یا دو کنترلر اضافی مرتبط کنیم. مهمانی اول کنترلرهای ایکس باکس با قیمتی کمتر از 39 دلار به فروش می رسد. شما حتی می توانید در صرفه جویی زیادی صرفه جویی کنید کنترلر Xbox Elite Series 2, که برای بازی های رقابتی ایده آل است. و البته، چند پیشنهاد عالی برای هدست Xbox نیز وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با نزدیک شدن سریع جمعه سیاه 2022، خرده فروشان بزرگ واقعاً شروع به افزایش معاملات محصولات بازی، از جمله بازی‌ها و لوازم جانبی Xbox Series X|S کرده‌اند. در خرده فروشی هایی مانند Amazon، Best Buy، GameStop، Walmart و Xbox Store می توانید در موارد انحصاری پرفروش، کنترلرهای شخص اول، هدست ها و موارد دیگر صرفه جویی زیادی کنید.