بهترین معاملات بازی Steam Winter Sale

را فروش زمستانی استیم بالاخره اینجاست انفجار سالانه آخر سال Valve یکی از بزرگترین فروش‌های بازی است و نسخه 2022 شاید فریبنده‌ترین بازی باشد، به لطف Steam Deck که روش جدیدی برای بازی شما اضافه کرده است. کتابخانه بازی‌های رایانه شخصی. با وجود هزاران معامله بازی که اکنون در Steam موجود است، ممکن است برای محدود کردن لیست خواسته های خود به کمک نیاز داشته باشید. ما بهترین معاملات فروش زمستانی Steam را که پس از مرور لیست خیره کننده پیشنهادها دیده ایم جمع آوری کرده ایم.

حراج زمستانی Steam تا 5 ژانویه در ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET فعال است، بنابراین شما دو هفته کامل فرصت دارید تا معاملات را خریداری کنید. این بدان معناست که می‌توانید از هر پولی که در طول تعطیلات دریافت می‌کنید برای خرید کدهای Steam Wallet استفاده کنید تا با هزینه کمتری به کتابخانه خود اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که همه معامله در فروش در حال حاضر زنده است. Steam هر روز در حین فروش معاملات جدیدی ارائه می‌دهد، و شما را مجبور می‌کند که اگر به دنبال معامله خاصی هستید، هر روز برگردید. خوشبختانه، اکنون می توانید تمام معاملات پیشنهادی را برای مدت زمان فروش خریداری کنید.

لیست ما از بهترین معاملات Steam شامل بازی‌هایی در ژانرهای مختلف است. ما تلاش کرده‌ایم تا برخی از جواهرات فوق‌العاده منتشر شده در سال جاری را به نمایش بگذاریم، اما برخی از موفقیت‌های سال‌های گذشته را نیز برجسته کرده‌ایم که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قطعا ارزش دیدن دارند.

ما پیشنهادهای فروش زمستانی Steam مورد علاقه خود را به ترتیب حروف الفبا فهرست کرده‌ایم، و بیش از 50 بازی در این فهرست وجود دارد، بنابراین برای جلوگیری از از دست دادن معاملاتی که برایتان مهم است، پیمایش کنید. اگر به‌دنبال بازی‌هایی هستید که مناسب برای گوشی دستی جدید Valve باشند، مجموعه‌ای از بهترین معاملات Steam Deck در فروش زمستانی Steam را بررسی کنید.

بخوانید  دقیقاً شاهد خاموش شدن خدمات آنلاین Nintendo 3DS باشید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.