بلبل – چگونه گوشت و چرم حیوانات را بدست آوریم

شما با انواع موجودات در آن مبارزه خواهید کرد بلبل. با این حال، با وجود تمام حیات وحش اطراف شما، می توانید مواد بیشتری را برای صنایع دستی و آشپزی جمع آوری کنید. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه تهیه گوشت و چرم حیوانات در بلبل است.

نحوه تهیه گوشت و چرم حیوانات در بلبل

با شکست دادن یک موجود وحشی و استفاده از چاقوی شکار روی آن می توانید گوشت و چرم حیوانات را بدست آورید. در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است:

  • به طور پیش فرض، شما باید به چاقوی شکار موقت دسترسی داشته باشید، که در صورت داشتن 3x سنگ، 3x چوب و 6x الیاف گیاهی قابل ساخت است.
  • پس از ساختن یک میز کار ساده، می توانید یک چاقوی شکاری ساده بسازید که باید برای دشمنان سطح بالاتر استفاده شود. زمانی که 1 عدد بلوک سنگی، 1 عدد بسته چوبی و 2 برابر بند دارید، می توانید آن را بسازید.
  • هنگام کتک زدن حیوان با هر نوع سلاحی، از مجهز بودن چاقوی شکاری مطمئن شوید. از آن عبور کنید و چند بار به لاشه ضربه بزنید. این تضمین می کند که شخصیت شما پوست حیوان و مواد مختلف سقوط می کند. اینها شامل گوشت، استخوان و پوست حیوانات است. موجودات نیز می توانند سقوط کنند ارز ضروری.
  • توجه داشته باشید که قطره ها اغلب بر اساس نوع موجود دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، انواع مختلفی از گوشت حیوانات را از طعمه ها و شکارچیان دریافت می کنید. آیتم های منحصر به فرد یا افسانه ای نیز وجود دارد که به عنوان آیتم های جداگانه به حساب می آیند.
بخوانید  استقبال کم کاربران PC از بازی Returnal در پلتفرم استیم
موجودات صحرا را ساقط کنید.
موجودات صحرا را ساقط کنید.

نحوه استفاده از مواد ریخته شده توسط حیوانات

از گوشت و پوست حیوانات بلبل برای ساخت انواع اقلام استفاده می شود. اینها عمدتاً از طریق یک ایستگاه دباغی ساده ساخته می شوند که برای ساخت به 6x چوب و 10x فیبر گیاهی نیاز دارد. در اینجا چند نمونه از اقلام برای کاردستی آورده شده است:

  • گوشت حیوانات – می توان آن را در انواع مختلف غذا پخت رفع گرسنگی; برای ایجاد الیاف حیوانی استفاده می شود.
  • پوست حیوانات – برای ایجاد نمد، چرم و تار و پود استفاده می شود.
از چاقوی شکار برای به دست آوردن منابع استفاده کنید.
از چاقوی شکار برای به دست آوردن منابع استفاده کنید.

در هر صورت، گوشت و چرم حیوانات را در بلبل از این طریق دریافت می کنید. به خاطر داشته باشید که Simple Tanning Station تنها یک میز کار اولیه بازی است. هنوز انواع رده بالایی وجود دارد که به شما امکان پردازش و ایجاد مواد و قطعات پیشرفته را می دهد.

Nightingale به شما امکان می دهد به قلمروهای دوردست سفر کنید که هر کدام پاداش ها، خطرات و فرصت های خاص خود را دارند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید هاب راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر