استقبال کم کاربران PC از بازی Returnal در پلتفرم استیم


پس از Sackboy: A Big Adventure، Returnal دومین شروع کمترین بازی پلی استیشن روی رایانه شخصی را داشت.

بدون شک می توان بازی Returnal را یکی از با کیفیت ترین آثار انحصاری پلی استیشن 5 دانست که توسط استودیوی بازی سازی Housemarque ساخته شده است و در سال 2021 برای کنسول نسل نهم سونی عرضه شده است. این اثر برنده بهترین بازی اکشن سال در رویداد Game Awards همان سال شد. سونی با انتشار عناوین فرست پارتی خود برای رایانه های شخصی موفقیت بزرگی داشته است.

آثاری مانند Horizon Zero Dawn، God of War و Marvel’s Spider-Man توانستند با عرضه رایانه شخصی خود مخاطبان زیادی و قابل توجهی را برای این کمپانی ژاپنی به ارمغان بیاورند. حال طبق آخرین اخبار دنیای بازی، استقبال خوبی از بازی Returnal در استیم نشده است. مدت کمی از انتشار بازی Returnal برای PC می گذرد. با این حال، این اثر تاکنون انتشار ضعیفی روی این پلتفرم داشته است.

شخصیت اصلی Sony Playstation 5 Returnal در این بازی انحصاری به دشمنی عجیب شلیک می کند

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت SteamDB، ایجاد Housemark پس از راه‌اندازی در هفته گذشته، به بالاترین تعداد کاربران همزمان با 6691 کاربر همزمان در فروشگاه Steam تا کنون رسیده است. وقوع این اتفاق باعث شد این بازی به دومین بازی کم فروش سونی در استیم تبدیل شود. رتبه اول متعلق به Sackboy: A Big Adventure است که در ماه اکتبر منتشر شد و تنها به 610 بازیکن همزمان رسید.

از سوی دیگر، بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection پس از انتشار در استیم توانست 10851 کاربر همزمان را درگیر تجربه خود کند. باید دید در آینده کار های شخص اول سونی چگونه خواهد بود. بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ 28 مارس 2023 (8 آوریل 1402) برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  فروش فوق‌العاده GTA V و Red Dead Redemption 2

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.