اولین تیزر، پوستر و تصاویر فیلم Borderlands به زودی منتشر می شود

Lionsgate به تازگی اولین تیزر، پوستر و تصاویر رسمی بازی Borderlands را منتشر کرده است و تریلر آن فردا منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی و تصاویر Borderlands منتشر شد. Lionsgate با همکاری IGN امشب اولین تیزر رسمی فیلم Borderlands را منتشر کرد که از سری بازی های معروف به همین نام اقتباس شده است و از طریق آن شاهد تصاویر کوتاهی از این فیلم هستیم. همچنین در پایان این تیزر مشخص شد که اولین تریلر فیلم Borderlands فردا چهارشنبه منتشر می شود اما قبل از آن می توانید اولین تیزر این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تیزر، Lionsgate و People اولین تصاویر رسمی را برای Borderlands منتشر کرده اند که در آن شاهد شخصیت های اصلی فیلم به همراه کیت بلانشت در نقش لیلیت و اولین پوستر رسمی برای Borderlands هستیم. این فیلم نیز منتشر شد. ببینید:

اولین پوستر فیلم Borderlands

اعضای گروه در Borderlands

کیت بلانشت در نقش لیلیت در Borderlands

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک سیاه، هیلی بنت، جینا گرشان، جانینا جونکار، شاین جکسون، کمربند سبز آریانا، اولیویه ریشتر بابی لی، فلوریان مانتنو، بنجامین برن دیویس، استفان بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و کچل نشو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands به ایفای نقش پرداخته اند. سری بازی Borderlands از سال 2009 کار خود را آغاز کرد و تاکنون دنباله ها و اسپین آف های زیادی منتشر شده و تاکنون 66 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

استودیو Gearbox مسئولیت ساخت این بازی ها را بر عهده دارد در حالی که استودیوی 2K مسئولیت انتشار این بازی ها را بر عهده دارد. الی راثکارگردان The Death Wish و Knock Knock کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Borderlands را بر عهده داشته است، اما گفته می شود تیم میلر کارگردان Deadpool کارگردانی فیلمبرداری مجدد را بر عهده دارد. را

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Total War: Pharaoh به صورت زنده و با تخفیف هستند

Borderlands برای اکران در تاریخ 9 آگوست 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر