بسته تنوع چای سبز آریزونا با تم Fallout در انبار بازگشته است

جامعه ویران شده است، جهش‌یافته‌ها در زمین‌های بایر پرسه می‌زنند، و آن آدم‌های دزدی به شما اجازه ورود نمی‌دهند. یک بازمانده از نابودی تضمین شده دوجانبه قرار است چه کاری انجام دهد؟ بنشینید و از یک فنجان چای لذت ببرید، همین است. به طور خاص، یک قوطی سرد از چای آریزونا با مضمون Fallout، در حالی که این نوشیدنی تغییر می‌کند، درست در زمان عرضه سریال تلویزیونی Fallout در آوریل در پرایم ویدیو. این نوشیدنی‌های انرژی‌زای چای سبز آریزونا نسخه ویژه موجود است و موجود نیست و زمان انتظار برای برخی بسته‌ها طولانی است. به این ترتیب، ممکن است بخواهید به زودی سفارش دهید، زیرا احتمالاً پس از شروع نمایش در 11 آوریل، علاقه بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر، می‌توانید پناهگاه روز رستاخیز خود را با انواع مختلفی تهیه کنید، همه در بسته‌های مناسب 12 تایی موجود است. این قوطی‌های 22 اونسی هستند و هر طعم یک پایه چای سبز دارد. می توانید بین انار، هلو گرجستانی و سیب قرمز یکی را انتخاب کنید. هر وعده شامل تعداد کمی آب میوه واقعی، حدود 100 کالری و 234 میلی گرم کافئین. اگر می خواهید ترکیب و مطابقت داشته باشید، بسته تنوع شامل چهار طعم از هر طعم است.

نوشیدنی های انرژی زا چای سبز آریزونا Fallout
نوشیدنی های انرژی زا چای سبز آریزونا Fallout

اگر قصد کاوش در محیط پسا آخرالزمانی محلی خود را دارید، می توانید یک مورد را نیز انتخاب کنید لیوان رسمی Fallout برای سرد نگه داشتن نوشیدنی یا داغ اینها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، فاقد BPA هستند و دارای درب ضد نشتی با یک نوار لغزنده شفاف هستند. اگر قهوه را به چای سرد ترجیح می دهید، دانه های قهوه Fallout نیز برای شروع روزتان در دسترس هستند. ساخته شده توسط Bones Coffee Company، هر کیسه دارای یک فلز طراحی روی بسته بندی، و حبوبات در طعم های مختلفی از جمله Valiant Vanilla، Atomic Apple و Wasteland Crunch عرضه می شوند.

بخوانید  باندل جدید Fanatical به شما امکان می دهد 10 بازی را با قیمت 50 سنت خریداری کنید

برای سایر محصولات Fallout، در حال حاضر معاملات زیادی وجود دارد. طرفداران اسباب‌بازی‌های کلکسیونی می‌توانند این شکل شگفت‌انگیز Brotherhood of Steel را از ThreeZero – پوشیده از زره‌های زیبای Nuka Cola – انتخاب کنند – McFarlane Toys مجموعه‌ای محدود از کلکسیون‌ها را به قیمت هر کدام ۲۵ دلار و مجموعه جدیدی از Fallout: The Series mini ارائه می‌کند. ارقام از 19 آوریل در دسترس خواهند بود.