بررسی تاریخچه ورزش – بیش از پار

داستان به طور ناگهانی حول این نقطه اولیه می چرخد. شما دیگر یک گلف باز جوان نیستید که تمام تلاش خود را می کند تا مشکلات دیگران را با مهارت های گلف خود حل کنید. در عوض، شما به عنوان یک محقق مستقل از جایی به جای دیگر شروع به پریدن می‌کنید، به مردم در مبارزه‌ای که با آن‌ها روبرو می‌شوند کمک می‌کنید و سرنخ‌های مربوط به تهدید مداوم اژدهای آهنی را جمع‌آوری می‌کنید. تماشای داستان چندان جذاب نیست، به خصوص با اینکه بسیاری از شخصیت‌های سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز Golf Story فقط در ظرفیت محدود ظاهر می‌شوند یا کاملاً به نفع تمرکز بر روی افراد ساده‌اندیش و خسته‌کننده از داستان حذف می‌شوند. قهرمان داستان

این تغییر روایت همچنین به حلقه اصلی بازی Sports Story که مجموعه‌ای از تلاش‌های واکشی برای افراد نالایق اطراف شما است، وارد می‌شود. برای پیشرفت در داستان، شما مرتباً عجله دارید تا آیتم هایی را برای کسی پیدا کنید. گاهی اوقات این در مورد یافتن یک سری ماهیگیر است تا بتوانید یاد بگیرید که چگونه انواع ماهی ها را صید کنید تا بتوانید ثابت کنید به اندازه کافی توانایی دارید تا به کسی که نیاز دارید کمک کنید، یا پیدا کردن یک سری کلید برای باز کردن قفل یک سری قفس و رها کردن پرندگان. داخل. بگذار دری را برایت باز کنند همیشه بلافاصله مشخص نیست که قرار است به کجا بروید یا چه کاری باید انجام دهید تا پیشرفت کنید، بنابراین بسیاری از داستان‌های ورزشی صرف تلاش برای دیدن اینکه با چه کسی می‌توانید تعامل داشته باشید و آنها چه می‌خواهند، می‌شوند، مانند یک نقطه و- ماجراجویی کلیک کنید.

Sports Story همچنین از مشکلات فنی رنج می‌برد که منجر به کرش‌های منظم بازی، گیرکردن قهرمان داستان در محیط می‌شود یا بازی به شما اجازه نمی‌دهد منو را باز کنید و بازی را ذخیره کنید. پس از یک تصادف که باعث شد نزدیک به نیم ساعت پیشرفت را از دست بدهم، مجبور شدم چندین بار ماموریت ها را دوباره شروع کنم و کل بخش های بازی را دوباره پخش کنم. این مسائل باعث می شود که چرخه کسل کننده تلاش های مکرر واکشی بیش از پیش خسته کننده شود، زیرا ممکن است هر لحظه تمام تلاش های شما از بین برود. مطمئناً مطمئن شدن از پشتیبان‌گیری دائمی به صورت دستی، مشکل را کاهش می‌دهد، اما این که حتی با توجه به تعداد دفعات ظاهر شدن این مشکلات، حتی مجبور به انجام این کار شوید، هنوز هم آزاردهنده است. چندین به روز رسانی از زمان عرضه بازی باعث کاهش منظم بودن این مشکلات شده است، اما همچنان پابرجا هستند.

بخوانید  بازی Every Destiny 2 Lightfall Exotic رونمایی شد

در پایان هر فصل شما یک دور گلف بازی می کنید و اینجاست که بازی می درخشد. مانند نسخه قبلی خود، Sports Story از سیستم سه کلیک برای گلف استفاده می کند، به این معنی که پس از انتخاب باشگاهی که استفاده می کنید، یک بار برای ردیف کردن ضربه، بار دوم برای تنظیم قدرت ضربه و سومی کلیک کنید. زمان برای تعیین اینکه چقدر به توپ ضربه می زنید. این سیستم از نظر مکانیکی قابل دسترسی است و برداشتن آن ساده است، در حالی که همچنان با افزودن عواملی مانند تله های شن و سرعت باد، پیچیدگی و حس استراتژی خوبی را برای ورزش حفظ می کند.

با این حال، همه اینها نسبتاً کم رنگ است. Sports Story فاقد جذابیت و شوخی‌های تند نسخه قبلی خود است، بنابراین پوشاندن حوصله انجام دادن طعم‌های مختلف از یک کار لذت چندانی ندارد. Sports Story ظاهراً با افزودن ورزش‌های بیشتری فراتر از گلف تنوع می‌افزاید، اما ساختار کلی حلقه گیم‌پلی کاملاً سفت است، بنابراین تجربه در اجرای آن خیلی سریع شروع به احساس خسته‌کننده و خسته‌کننده می‌کند.

هر چند وقت یک‌بار، اشاره‌ای به چیزی خاص در طراحی متورم Sports Story می‌درخشد. به عنوان مثال، یک یا دو شوخی موفق می‌شود به علامت ضربه بزند و باعث شود من لبخند بزنم، یا موجی از پیروزی پس از اشاره‌ای از الهام، اساس استراتژی را تشکیل می‌دهد که یک ضربه به ظاهر غیرممکن را به چیزی ممکن تبدیل می‌کند. اما این لحظات بسیار نادر هستند که نمی‌توان به اندازه کافی کاستی‌های بازی را برطرف کرد که همگی به دلیل مشکلات فنی معمولی خشمگین شده‌اند. داستان گلف سزاوار دنباله ای بهتر از این بود.

علاوه بر این فرمول برنده، Sports Story مجموعه‌ای از انواع توپ‌ها را اضافه می‌کند که می‌توانید بین آنها جابجا شوید و فرصت‌های بیشتری برای زدن شوت‌های پیچیده و ادعای پیروزی بر حریف ایجاد می‌کند. برای مثال، توپ کاپیتان را می‌توان در سطح آب به حرکت درآورد، در حالی که توپ بردار در اولین پرش خود به طور خودکار به سمت سوراخ هدایت می‌شود، مهم نیست کجا و چگونه فرود می‌آید. این گلوله ها محدود هستند – آنها را در صندوقچه های پراکنده در اطراف نقشه پیدا می کنید – که به این معنی است که هم در چیزی که استفاده می کنید و هم در زمانی که تصمیم به استفاده از آن دارید، یک استراتژی وجود دارد. استفاده از آنها خواه ناخواه به نفع شما نیست، به این معنی که همچنان بیشتر عکس ها را با توپ گلف استاندارد می گیرید.

بخوانید  CD Projekt Red شایعات خرید سونی را رد می کند

داستان ورزشی کمی بعد از رویدادهای داستان گلف شروع می شود. پس از اینکه ثابت کرد یک گلف باز توانمند است، قهرمان ناشناس اکنون خود را در آستانه امضای قرارداد و تبدیل شدن به یک حرفه ای می بیند. پس از گذراندن مراحل ورود به هتل، یافتن باشگاه‌های گلف جدید و دریافت مجوز، برای تمرین به حومه شهر می‌روید. هنگامی که به مقصد خود رسیدید، منطقه ای را تحت کنترل سوء اژدهای آهنی خفاش دار می یابید و تصمیم می گیرید که نقش یک کارآگاه را بازی کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد می افتد و از خراب کردن زندگی مردم توسط این باند جلوگیری کنید.

با تغییر عنوان Golf Story به Sports Story، فکر می‌کنید که ورزش‌های جدید نقش مهمی در عاقبت بازی خواهند داشت، اما آنها تا حد زیادی یک فکر بعدی برای واکشی ماموریت‌ها هستند. به عنوان بخشی از داستان اصلی، بیشتر ورزش‌های غیرگلف را فقط یک یا دو بار با فرصت‌های تکرار اختیاری انجام می‌دهید، که برای خرید ورزش‌های جدید پول بیشتری به دست می‌آورید. چوب‌های گلف و همچنین امتیازاتی را تجربه می‌کنید که جنبه‌های خاصی از تاب گلف شما را بهبود می‌بخشد. امتیازات پولی و امتیازات تجربه ای که از انجام مجدد این فعالیت ها به دست می آورید، ضروری نیستند، با این حال، از آنجایی که برای ادامه پیشرفت با سرعتی ثابت، پول و تجربه زیادی از مسیرهای جستجوی اصلی کسب می کنید. با توجه به اینکه هر یک از ورزش های جدید چقدر شکسته یا ناامید کننده هستند و چقدر با آنها درگیر هستید، بیشتر آنها احساس می کنند که میخ و ناتمام هستند، به خصوص در مقایسه با گلف. تنها استثنا ماهیگیری است که در یکی از زمینه ها نقش مهمی دارد و مطابق انتظار عمل می کند. با این حال، ماهیگیری کسل کننده و تکراری است و به مهارت بسیار کمی نیاز دارد – تنها چیزی که باید بدانید این است که ماهی برای گرفتن آن چه طعمه ای را دوست دارد.

از تنوع مکان ها نیز به خوبی استفاده می شود و مجموعه ای متنوع از زمین های گلف ایجاد می شود که هر کدام انواع مختلفی از چالش ها را ارائه می دهند. به عنوان مثال، کوه ها و تونل های ایستگاه بریتانیا به طور شگفت انگیزی باد می وزد، به عنوان مثال، شما را مجبور می کند با هر شلیک بادهای شدید را حساب کنید. در همین حال، لینک‌های PureStrike دارای شیب‌ها و تقسیم‌بندی‌های زیادی هستند، که به این معنی است که اغلب دشوار است که توپ را با استفاده از توپ به سمت پایین سبز کنید. من عاشق این هستم که هر مکان دارای یک موضوع است که شما را تشویق می کند تا از طریق بازی به تکامل خود ادامه دهید و مهارت هایی فراتر از ضربه زدن به توپ را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

بخوانید  فروش جمعه سیاه Best Buy اکنون دارای معاملات بازی است
هیچ یک از ورزش های دیگر به اندازه گلف سرگرم کننده نیستند.
هیچ یک از ورزش های دیگر به اندازه گلف سرگرم کننده نیستند.

دومین تلاش Developer Sidebar Games، Sports Story، با افزودن ورزش‌های بیشتر برای شرکت در آن و ملاحظات اضافی به تجربه گلف، بر موفقیت‌های RPG قبلی خود مبتنی بر گلف استوار است. با این حال، این تلاش‌ها از چیزی که استوری گلف را به همان اندازه که هست خاص می‌کرد، بسیار دور می‌شود، و تجربه‌ای را ایجاد می‌کند که اغلب در زیر بار واکشی بیش از حد ناخواسته و مکانیک‌های صیقل‌نشده خفه می‌شود. یک داستان ضعیف و مسائل فنی متعدد نیز این تجربه را مختل می‌کند و در کل Sports Story را ناامیدکننده می‌کند.

در ابتدا، طرح به این نکته اشاره می‌کند که هر مشکلی که با آن مواجه می‌شوید به نوعی به یک توطئه بزرگ‌تر مرتبط است، اما حتی آن رشته داستانی چندان جالب نیست، عمدتاً به این دلیل که دلایل کافی برای اهمیت دادن به قهرمان داستان و اتفاقی که ممکن است برای او بیفتد وجود ندارد. معدود شخصیت هایی که از داستان گلف به داستان ورزشی منتقل می شوند – مانند مربی و لارا – کاملاً بی فایده یا به شدت آزاردهنده نوشته شده اند. در حالی که آن‌ها این ویژگی‌ها را در داستان گلف داشتند، فیلمنامه به طرز ماهرانه‌ای این کهن‌الگوها را تغییر داد تا هم نقش‌هایشان را در داستان انسانی و هم شوخ‌طبع کند و آنها را به افرادی تبدیل کند که می‌خواستید در طول زمان بشناسید. هیچ تغییری در اینجا اتفاق نمی افتد و بازیگران پر از افراد مزاحم هستند که واقعاً نمی خواهید به آنها کمک کنید.

داستان ورزشی در وهله اول مجموعه ای از ماموریت های واکشی است.
داستان ورزشی در وهله اول مجموعه ای از ماموریت های واکشی است.

وقتی چیزی را برای کسی انتخاب نمی‌کنید یا گلف بازی نمی‌کنید، Sports Story تلاش می‌کند با انبوهی از ورزش‌های جدید و فعالیت‌هایی مانند والیبال، تنیس، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری، خستگی ساختار تکراری خود را از بین ببرد. با این حال، هیچ کدام به اندازه گلف لذت‌بخش نیستند، و تعداد کمی – به‌ویژه والیبال و دوچرخه‌سواری – با توجه به اینکه فعالیت‌هایی برای پاداش دادن به چابکی و موقعیت‌یابی طراحی شده‌اند، کاملاً خسته‌کننده هستند. و مکانیک‌های حرکتی Sports Story برای هیچ چیز طراحی نشده‌اند. از نظر جسمی خسته تر از تاب دادن چوب گلف روی یک توپ ثابت.