بازی انحصاری PS5 ‘Ooze’ لو رفت | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

تصاویر آرشیو شده اند و در حال حاضر قابل مشاهده نیستند. داسک گولم در پاسخ‌های مختلف به این تصاویر اعلام کرده است که تعداد بیشتری از این بازی را دیده است و این تصاویر فاش شده مربوط به قسمت بسیار قدیمی‌تری از بازی هستند که در حال حاضر در حال توسعه است و این نشان می‌دهد که عنوان کاملاً صداگذاری شده است و موسیقی برای آن ساخته شده است. ، که، بله، به بازی آماده تر از آنچه در تصاویر نشان داده شده است، اشاره می کند.

گیمرهای ایکس باکس، فکر نکنید شما را فراموش کرده ایم! شما هم اخبار دریافت می کنید، مانند یک غذا. یعنی یک نمایشگاه Xbox تا قبل از پایان ژانویه اعلام شده است. به گفته منابع Windows Central، مایکروسافت در ۲۵ ژانویه میزبان نمایشگاه Developer Direct خواهد بود، یک جریان زنده از بازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی شبیه به پخش مستقیم نینتندو و رویدادهای State of Play سونی.

یکی از بازی‌هایی که برای انجام آن نیازی نیست آنقدر منتظر بمانید Dead Space Remake است که چند هفته دیگر در 27 ژانویه عرضه می‌شود. با این حال، اگر اکنون بازی را از طریق Steam پیش خرید کنید، یک نسخه دیجیتالی از دنباله دوست داشتنی بازی اصلی Dead Space 2 دریافت خواهید کرد، عنوانی که بسیاری آن را بهبود یافته نسبت به نسخه اصلی می دانند.

بازی Redfall شکار خون‌آشام آرکان در مرکز صحنه قرار می‌گیرد و محتوایی از Minecraft Legends، Forza Motorsport و ZeniMax Online Studios نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

RPG آینده Bethesda در اولین نسخه Developer Direct گنجانده نخواهد شد، در این گزارش ادعا شده است که مایکروسافت در عوض تمرکز یک ویترین اختصاصی و بزرگتر خواهد بود. تا کنون، مایکروسافت تایید کرده است که Redfall و Starfield در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهند شد و شایعه شده است که Redfield در اواخر ماه مه منتشر خواهد شد.

بخوانید  نمایش بازی های جدید در ویترین ایکس باکس

همه اینها باید در گوش کسانی که از عدم حضور ایکس باکس در The Game Awards ناامید شده اند مانند موسیقی به نظر برسد. با این حال، اگر به اخبار Starfield امیدوار هستید، اکنون زمان جشن گرفتن نیست.