ببینید آیا با بازی Nintendo’s Switch Year in Review بیشتر بازی Zelda یا Mario بازی کرده اید



نینتندو با وب‌سایتی که بیشترین بازی‌های سوییچ، کل ساعت‌هایی را که برای بازی کردن عناوین روی کنسول صرف کرده‌اید و موارد دیگر، به مهمانی تعطیلات پیوسته است. این خلاصه که Switch Year in Review نام دارد، آمار شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند و می‌تواند مشخص کند کدام بازی در سال 2023 مصرف بیشتری برای شما داشته است: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یا Super Mario Bros. تعجب؟

تغییر سال در بررسی از نسخه پایانی پلی استیشن برای سال 2023 و ابزار بررسی سال خود ایکس باکس پیروی می کند. سونی جوایز برنده شده را ارائه می کند، در حالی که مایکروسافت به وضوح تعداد دستاوردهای باز شده را نشان می دهد. نینتندو ویژگی قابل مقایسه ای ندارد اما در پایان ژانرهای مورد علاقه شما را تجزیه می کند. این وب سایت همچنین شما را به یاد اولین بازی شما می اندازد که امسال بازی کردید، که ممکن است Metroid Prime Remastered باشد (برای من بود).

در حال پخش: بررسی ویدیویی برادران سوپر ماریو تعجب

همچنین وب‌سایت نینتندو ساعت‌های بازی ماهانه را ارائه می‌کند، با اطلاعات اضافی در مورد اینکه کدام بازی به صورت جداگانه از ژانویه، فوریه و غیره بیشتر طول کشیده است. The Switch Year in Review حتی می پرسد بازی سال شما برای سال 2023 چه بوده است. با توجه به اینکه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Super Mario Bros. Wonder هر دو در لیست 10 بازی برتر سال 2023 GameSpot قرار گرفتند.

با نگاهی به آینده، دارندگان نینتندو سوییچ ممکن است خود را در حال اجرای چند بازسازی برای شروع سال 2024 بیابند. یکی دیگر از Code: Recollection در ژانویه، با Mario vs. Donkey Kong که برای اکران در فوریه برنامه ریزی شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر