با بازیگر و کارگردان The Wire در فصل جدید سریال Daredevil همراه باشید

مدتی است که فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again به دلیل موضوع اعتصاب نویسندگان به طور موقت متوقف شده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونحضور بازیگر و کارگردان جدید در این سریال مشخص شده است. کلارک جانسون به تازگی پس از قراردادی با مارول استودیوز به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده است. او در سریال Daredevil: Born Again به عنوان بازیگر و کارگردان چندین قسمت از این سریال حضور خواهد داشت. اگرچه اطلاعات کمی در دسترس است، اما ظاهرا جانسون نقش شخصیتی به نام چری را بازی می کند.

مارول استودیوز به تازگی بازیگر و کارگردان جدیدی را برای Daredevil: Born Again استخدام کرده است که تجربه تلویزیونی قابل توجهی دارد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

کلارک جانسون در آثاری چون سریال The Wire، سریال The Shield، سریال Evil، سریال Mayor of Kingstown، سریال Luke Cage، سریال Black Sails، سریال Bosch، سریال Homeland و سریال The Walking Dead به عنوان بازیگر و کارگردان ظاهر شده است. کارگردان دیگری که به سریال Daredevil: Born Again اضافه شد جفری ناچمانوف است که سریال Lovecraft Country، سریال Homeland و فیلم Replicas را کارگردانی کرده است.

مت کرمان و کریس اورد، فیلمنامه نویسان سریال های Covert Affairs، Containment و The Brave به عنوان سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil حضور دارند. مایکل کوئستا کارگردان قسمت آزمایشی Dexter and Homeland، کارگردانی قسمت اول Daredevil: Born Again را بر عهده دارد و انتظار می رود قسمت های دیگر این مجموعه را نیز کارگردانی کند.

بخوانید  رونمایی تیم نینجا از بازی Rise of the Ronin برای PS5

چارلی کاکس مانند مت مرداک با نام مستعار دردویل، وینسنت دن آفریو مانند ویلسون فیسک با نام مستعار کینگ پین، جان برنتال مانند قلعه فرانک با نام مستعار پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان و مایکل گوستن بازیگرانی هستند که آنها در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کلارک جانسون در سریال خانه آلفا