با این تست هوش هیجانی خود را بسنجید

هوش هیجانی، هوش آموخته شده است و بنابراین در صورت قبولی در این آزمون، می توانید مهارت های بهبود و تقویت آن را بیاموزید. تست هوش هیجانی تیزهوشان باران ایران نسخه به روز و البته کامل و استاندارد این تست هوش در ایران می باشد.

برای شرکت در آزمون هوش استعدادهای درخشان ایران اینجا کلیک کنید.

آزمون هوش هیجانی باران یکی از جامع ترین و جامع ترین آزمون ها در این زمینه است که با ارزیابی پنج مقیاس و پانزده خرده مقیاس اطلاعات کامل و جامعی از میزان شناخت و مدیریت هیجانات افراد ارائه می دهد. این آزمون علاوه بر ارائه اطلاعات کلی در مورد هوش هیجانی، اطلاعاتی در مورد نقاط قوت و ضعف در مواجهه با احساسات و همچنین نحوه ارزیابی و بهبود آنها ارائه می دهد که در نهایت منجر به تجربه روابط بهتر می شود.

مزایای تست بار

مهمترین نکته ای که تست هوش بار-آن می تواند برای شما داشته باشد نحوه تعامل و برخورد شما با موقعیت های احساسی است. اما مزایای آن به همین جا ختم نمی شود و سایر مزایای آن عبارتند از:

  • تست هوش به شما کمک می کند تا روابط حرفه ای و عاطفی بهتری را تجربه کنید.
  • بهتر احساسات روزمره را مدیریت کنید و در نتیجه به موفقیت های شخصی و حرفه ای بیشتری دست یابید.
  • منابع آموزشی و راه حل هایی برای بهبود هوش هیجانی خود دریافت خواهید کرد.
  • پنج بعد عاطفی را اندازه گیری کنید که شامل هوش درون فردی، هوش برون فردی، سازگاری، کنترل استرس و خلق و خوی عمومی است.
  • آزمون هوش باران به عنوان ابزاری برای ارزیابی های مختلف سازمانی و بالینی و همچنین برای سنجش مهارت های ارتباطی استفاده می شود.
  • این آزمون در مشاغلی که ارتباط زیادی با مردم وجود دارد مانند منشی و تدریس کاربرد زیادی دارد.
بخوانید  اولین تریلر فیلم Joker 2 منتشر شد

تست EQ لپ تاپ

برای شرکت در آزمون هوش بارآن به کجا مراجعه کنیم؟

شما می توانید تست هوش را در سایت کاریابی ایران تلنت انجام دهید و سپس نتیجه را در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرمایان و کارشناسان استخدام بتوانند نتیجه را ببینند و تایید کنند.

اما از آنجایی که قرار است بهترین نتیجه تست هوش هیجانی را بگیرید تا بتوانید بر اساس آن روی بهبود کار کنید، قصد داریم یکی از معتبرترین تست های هوش هیجانی را که چندین بار توسط اساتید دانشگاه بررسی شده و اعتبار آن را به شما معرفی کنیم. با محاسبه آلفای کرونباخ 93 درصد و با روش آزمون مجدد 68 درصد گزارش شده است.

بسیاری از تست های هوش برای تمرکز ویژه بر هوش هیجانی و پیشنهاد راه هایی برای بهبود آن طراحی شده اند. برای قبولی در این آزمون‌ها، باید صادق باشید و بر اساس آنچه واقعاً انجام می‌دهید، احساس می‌کنید یا فکر می‌کنید به سؤالات پاسخ دهید. برخی از معتبرترین و پرکاربردترین تست های هوش هیجانی امروزه عبارتند از:

  • تست هوش باران
  • تست هوش هیجانی تیراندازی
  • تست هوش هیجانی بردبری
  • تست هوش هیجانی گلمن
  • تست هوش هیجانی شرینگ

یکی از روانشناسان اروپایی به نام ریوون بارآن یکی از پیشگامان در زمینه هوش هیجانی است که این تست را معرفی کرده است. او به عنوان یک روانشناس بالینی، بر ارزیابی و تجزیه و تحلیل احساسات متمرکز شد که می تواند ناشی از تحولات روانشناختی مثبت در این دوره باشد.

ما همچنین افرادی را می شناسیم که می توانند احساسات دیگران را درک کنند. آن‌ها می‌دانند چه باید بگویند تا مردم احساس بهتری داشته باشند و می‌دانند چگونه به آنها انگیزه بدهند تا خیلی سریع عمل کنند. افرادی مانند این نمونه ها دارای هوش هیجانی (یا EI) بالایی هستند. آنها روابط مستحکمی را حفظ می کنند و موقعیت های دشوار را با آرامش و به طور موثر اداره می کنند. آنها همچنین در مواجهه با ناملایمات مقاومت بیشتری نشان می دهند.

بخوانید  بهترین بازی های خانوادگی 2022 از نظر متاکریتیک

هوش هیجانی

هوش هیجانی یکی از بخش های اصلی گمشده معادله موفقیت است. اندازه گیری آن به شما کمک می کند هوش هیجانی خود را درک کنید و برای بهبود آن قدم بردارید.

جعبه ناراحت و دست به سینه

تست نوار

همه ما افرادی را می شناسیم که کنترل کامل بر احساسات خود دارند. در شرایط بحرانی و استرس زا آرام هستند و با حساسیت تصمیم می گیرند.

برای دهه‌ها، بر جنبه‌های خاصی از هوش مانند استدلال منطقی، مهارت‌های ریاضی، مهارت‌های فضایی، درک قیاس‌ها، مهارت‌های کلامی و غیره تأکید زیادی شده است. اما، برخی از افرادی که ضریب هوشی بالایی داشتند در زندگی عملکرد ضعیفی داشتند. در واقع می توان گفت که افراد دیگر جنبه های موفقیت مانند طرز تفکر، رفتار و ارتباط خود را نادیده می گیرند.