وینستون دوک در فیلم The Fall Guy به رایان گاسلینگ پیوست

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم دوک وینستونبازیگر فیلم Black Panther در فیلم The Fall Guy رایان گوسلینگ می پیوندد. مراحل فیلمبرداری این فیلم اکشن از کمپانی یونیورسال پیکچرز در حال حاضر در سیدنی ادامه دارد و در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) اکران خواهد شد.

بازیگران فیلم اکشن The Fall Guy به کارگردانی دیوید لیچ با اضافه شدن وینستون دوک دوباره افزایش یافتند.

The Fall Guy داستان بدلکاری را روایت می کند که از دوران اوج خود دور است. این بدلکار در پروژه ای که مدت ها پیش با بازیگر اصلی همکاری داشت شروع به کار می کند اما بدلکار دیگری جایگزین او شد. داستان از جایی شروع می شود که ستاره این پروژه به طور ناگهانی ناپدید می شود. وینستون دوک نقش بهترین دوست بدلکار را بازی می کند. گایمون کسیدی، کلی مک کورمیک و دیوید لیچ به عنوان تهیه کننده فیلم.

این فیلم بر اساس سریال اکشن The Fall Guy با نقش آفرینی ساخته شده است لی میجرز تولید شده توسط گلن ای. لارسن این فیلم در دهه 1980 در ABC ساخته و به بینندگان ارائه شد. رایان گاسلینگ، بازیگر فیلم Blade Runner 2049 (Blade Runner 2049) امیلی بلانتمجری که در Edge of Tomorrow ظاهر می شود آرون تیلور جانسونبازیگر حیوانات شبانه و استفانی هسوبازیگر مسیر در این فیلم بازی می کند.

دیوید لچکارگردان Bullet Train و Deadpool 2 در راس فیلم اکشن The Fall Guy و درو پیرزنویسنده فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد.

بخوانید  نقد فیلم فلورا و پسرش (Flora and Son) | ساخته کارگردان Begin Again