بازی Mortal Kombat 1 سه میلیون نسخه فروخت


دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر. دیسکاوری اعلام کرد که Mortal Kombat 1 سه میلیون نسخه فروخته است.

در نوامبر 2023، گزارش شد که Mortal Kombat 1 Netherworlds نزدیک به سه میلیون نسخه فروخته است. حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، این را فهمیدیم دیوید زاسلاومدیرعامل برادران وارنر Discovery به Variety Media اعلام کرد که فروش Mortal Kombat 1 به این میزان رسیده است. انتظار می رود دنباله در سپتامبر 2023 برای Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC عرضه شود.

دیوید زاسلاو اشاره کرد که Mortal Kombat به همراه هری پاتر، بازی تاج و تخت و دی سی ارزش برادران وارنر را دارند. در دنیای بازی های ویدیویی میلیارد دلاری. Mortal Kombat 1 به عنوان یک راه اندازی مجدد در دوره جدید اتفاق می افتد، جایی که لیو کانگ، خدای آتش، مبارزانی مانند Raiden و Kung Lao را برای رقابت در مسابقات آموزش می دهد. البته نیروهای تاریک در کار هستند و به زودی درگیری از سر گرفته خواهد شد.

در حالی که Mortal Kombat 1 موفقیت آمیز بود، به دلیل باگ های متعدد، پورت افتضاح نینتندو سوییچ (که تا به حال پیشرفت های زیادی داشته است) و درآمدزایی آن به طور گسترده توسط بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت. Chameleon اخیراً به عنوان یک مبارز کمئو به بازی اضافه شده است و پشتیبانی کراس پلتفرم در ماه فوریه ارائه خواهد شد. مدتی پیش، اد بون، یکی از سازندگان این مجموعه، تایید کرد که بسته الحاقی داستانی Mortal Kombat 1 در دست ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر Crime Boss: Rockay City بر مبارزه و مخفی کاری تمرکز دارد