نسخه ی نمایشی رایگان UNITED 1944 منتشر شد


استودیوی اسپانیایی Nuvarama از انتشار نسخه دمو کاملا رایگان بازی UNITED 1944 و آپدیت جدید خبر داد.

در میان جدیدترین بازی‌های جدید، باخبر شدیم که استودیوی اسپانیایی Nuvarama از انتشار دمو چند نفره کاملا رایگان بازی UNITED 1944 خبر داد. این شوتر در تاریخ 21 دسامبر 1402 (12 دسامبر 2023) در دسترس کاربران کامپیوتر (در Steam) قرار گرفت. ) و مورد استقبال قرار گرفت. نسخه آزمایشی به گونه ای طراحی شده است که به بازیکنان امکان می دهد از محتوای اصلی بازی لذت ببرند، به کاربران نسخه کامل بپیوندند و در صورت تمایل بازی را خریداری کنند.

نسخه آزمایشی UNITED 1944 شامل تمام نقشه ها و حالت های موجود در نسخه اصلی است. در این نسخه بازیکنان می توانند از سلاح ها و زره های اولیه استفاده کنند، در مسابقات شرکت کنند، برچسب های سگ سرباز را جمع آوری کنند و پیشرفت کنند. اگر تصمیم به خرید نسخه کامل داشته باشید، تمام جوایز شما منتقل خواهد شد.

صرف نظر از این، Novarama اعلام کرده است که یک به روز رسانی بزرگ برای UNITED 1944 منتشر کرده است. این به روز رسانی برخی از ویژگی های درخواستی طرفداران را اضافه می کند، از جمله سیستم اتحاد در حالت بازی Survivor، نقشه پروفایل برای نمایش پیشرفت بازیکن، عناوین و مدال ها، ژست پروفایل و تزئینات سلاح های متعدد

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار تصویر بازیگر لیدی دیمیتریس بازی Resident Evil 8 در استودیو موشن کپچر