تریلر Crime Boss: Rockay City بر مبارزه و مخفی کاری تمرکز دارد

505 Games و استودیوی InGame دومین قسمت از سری ویدیوهای گیم پلی بازی Crime Boss: Rockay City را منتشر کردند.

Crime Boss: Rockay City از زمان معرفی خود در دسامبر 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اگرچه این بازی به واسطه بازیگران مشهور مورد توجه گیمرها قرار گرفته است، اما گیم پلی مبتنی بر سرقت آن نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. کمپانی 505 Games و استودیو InGame اخیرا پخش مجموعه ای از تریلرهای گیم پلی بازی را آغاز کرده اند و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که قسمت جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

دانلود فیلم آپارات

بازی The Crime Boss: Rockay City در The Game Awards 2022 به نمایش درآمد و دارای بازیکنان درجه یک مانند مایکل مدسن، دنی ترجو، دیمین پواتیه، دنی گلاور، مایکل روکر، چاک نوریس و این بستنی وانیلی است. این بازی اکشن از استودیوی 505 Games در تاریخ 8 آوریل 1402 (28 مارس 2023) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S در حال بررسی است.

تریلر گیم پلی جدید با نقش آفرینی تراویس بیکر مایکل مدسن و هیلو با بازیگری بستنی وانیلی پرداخت خواهد شد. در این تریلر، بیکر به منطقه تحت مالکیت اوباش هیلو سفر می کند تا مواد دزدیده شده خود را پس بگیرد. این تریلر پیش‌نمایش ماموریت مورد نظر را نشان می‌دهد و بینشی در مورد مخفی کاری، مبارزه، همکاری و فعالیت‌ها ارائه می‌دهد. این تریلر قطعا مورد توجه طرفداران ژانر heist قرار خواهد گرفت و در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

بخوانید  به نظر می رسد Discord به طور تصادفی بازدیدهای ویدیوی اول آوریل خود را با یک ربات افزایش می دهد