توسعه دهنده Palworld شروع به ساخت بازی های موبایل کرد


استودیو Pocket Pair توسعه دهنده Palworld با KLab برای ایجاد یک بازی موبایل همکاری می کند.

KLab، سازنده بازی های موبایل، طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که با همکاری استودیوی Pocket Pair، سازنده Palworld، بازی جدیدی را توسعه خواهد داد. با این حال، این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد سبک، شخصیت ها و محتوای بازی به اشتراک گذاشته است.این بازی بر روی موبایل منتشر خواهد شد و یک اثر فوق کژوال (ترکیب دو سبک) خواهد بود که سادگی کارهای کژوال را با هم آمیخته است. عناصر بازی های آنلاین که می توانند در مدت زمان طولانی تری تجربه شوند.

کالب همچنین می‌گوید که تیم سازنده از تجربیات خود در توسعه بازی‌های موبایلی برای ایجاد کار برای بازار جهانی استفاده خواهد کرد. بنابراین شاهد انتشار آن در سراسر جهان خواهیم بود. تا به حال Pocket Pair هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نکرده است.این بازی جدید ممکن است مربوط به Palworld باشد.

تا اینجای کار، KLab به این صورت عمل می کند او Bleach: Brave Souls، BLEACH Soul Rising و Captain Tsubasa: Dream Team را توسعه داد. کارهای آنها شامل اکشن های زیادی در سبک های مختلف از ورزش گرفته تا هک اند اسلش است. البته، آنها بازی های آرامش بخش تری مانند حیوانات کوچک Kanahei و Piske & Usagi's Short Journey نیز دارند.

پس از انتشار Palworld، PocketPeer به شهرت جهانی رسید. این بازی اخیراً 1.8 میلیون بازیکن همزمان در استیم داشت. در آینده، مکانیک های سبک بقای کلاسیک از جمله بازیکن در مقابل بازیکن، باس های حمله و عرصه به آن اضافه خواهد شد. البته بازی به دلیل شباهت به سری پوکمون ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و اخیرا شرکت پوکمون قصد خود را برای بررسی نقض حقوق معنوی پوکمون ها اعلام کرده است.

بخوانید  Magic: The Gathering x Fallout Commander Deck Preorders Are Now Live At Amazon
تحریریه مجله بازی یک گیمر