بازی Call Of Duty: Modern Warfare و Warzone 2 DLC 30 دلاری BlackCell اضافه شد. در اینجا چیزی است که شما دریافت می کنید

پیشنهاد 30 دلاری جایگزین Battle Pass Bundle موجود می شود و شامل لوازم آرایشی بسیار شیک برای سرباز شما و سایر موارد است. BlackCell Bundle شامل Battle Pass استاندارد، به علاوه 1100 COD Point فوراً به حساب شما و یک اپراتور جدید BlackCell اضافه شده است. این اپراتور لباسی با لهجه های طلایی و ماسک طلایی به تن دارد. این بسته همچنین با طرح سلاح “طرفدار تنظیم”، پوسته خودرو و حرکت پایانی، و همچنین شاخه ای از گذرگاه نبرد AO که از مکانی متفاوت از محل استاندارد شروع می شود، ارائه می شود.

علاوه بر این، BlackCell Bundle شامل محتوای انحصاری BlackCell Battle Pass، شامل 12 پوسته جدید است. می‌توانید پیش‌نمایش مختصری از محتویات بسته BlackCell را در زیر مشاهده کنید، در حالی که Activision یک پست وبلاگی را منتشر می‌کند که جزئیات آن را قبل از عرضه فصل 3 در 12 آوریل منتشر می‌کند.

  • دسترسی به کامل فصل 03 Battle Pass و 20 Tier Skips (25 در پلی استیشن).
  • 1100 امتیاز COD فوراً اعطا می شود.
  • حداکثر 1400 امتیاز COD در سراسر Battle Pass اعطا می شود.
  • یک اپراتور بلک سل، پوشیده از پوسته استتار متحرک عظیم.
  • یک طرح اولیه سلاح، پوست خودرو و فینیشر پیشرفته تنظیم شده.
  • یک بخش انحصاری BlackCell در AO Battle Pass به عنوان یک مکان شروع جایگزین عمل می کند.
  • باز کردن فوری بخش های Battle Pass در مجاورت بخش BlackCell.
  • محتوای اضافی Battle Pass فقط برای BlackCell: هر بخش Battle Pass فصل 03 با پوسته اپراتور دارای یک نوع BlackCell (در مجموع 12 پوسته) برای باز کردن است.
بخوانید  نگاهی به تمامی ویژگی های نسخه پیش نمایش اندروید 15 (ساعت)
Battle Pass استاندارد با هر فصل جدید با 1100 امتیاز COD در دسترس خواهد بود.

فصل 3 در راه است
فصل 3 در راه است

فصل 3 در 12 آوریل برای Modern Warfare II و Warzone 2 عرضه می‌شود و دارای نقشه‌های جدید، اپراتورها – الخاندرو و والریا – به همراه یک گولاگ جدید و چندین تن دیگر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکتیویژن پرده آپدیت بزرگ فصل 3 برای Call of Duty: Modern Warfare II و Warzone 2 را برداشته است و از جمله موارد دیگر، بسته آرایشی جدید BlackCell در راه است.