بازیگر کاپیتان آمریکا به بازی در فیلم جان ویک علاقه دارد

بازیگر فیلم‌های کاپیتان آمریکا علاقه دارد تا در یک قسمت از فیلم  جان ویک با کیانو ریوز مبارزه کند.

آنتونی مکی در حال تلاش برای متقاعدکردن کیانو ریوز و حضور در فیلم جان ویک است. این بازیگر در مصاحبه با مجله توتال فیلم اعلام کرد که آرزوی دیرینه او مبارزه با کیانو ریوز در فیلم جان ویک است.

آنتونی مکی گفت: «خیلی تلاش می‌کنم تا نظر کیانو ریوز را جلب کنم که من را برای جان ویک ۵ یا ۶ انتخاب کند. فکر می‌کنم اگر یک صحنه مبارزه پنج دقیقه‌ای با کیانو ریوز داشته باشم، تبدیل به یک پدر خیلی باحال می‌شوم! مطمئن باشید بدجور مبارزه می‌کنم! (کشتی‌گیر حرفه‌ای) ساموآ جو (در سریال Twisted Metal) توی صورتم زد، ولی نتوانست من را زمین بزند!»

این بازیگر بیشتر برای بازی در نقش سم ویلسون در فیلم‌های کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود؛ نقشی که به‌زودی در فیلم Captain America: Brave New World تکرار خواهد کرد. او همچنین نقش جان دو را در سریال Twisted Metal شبکه پیکاک بازی می‌کند و اخیرا در فیلم If You Were the Last دیده شد.

قسمت پنجم جان ویک در حال ساخت است. بااین‌حال روند پیش‌تولید فیلم به‌دلیل اعتصابات WGA و SAG-AFTRA با تأخیر مواجه شد. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم تعیین نشده است. باتوجه‌به نحوه پایان فیلم John Wick Chapter 4 مشخص نیست که میزان حضور کیانو ریوز در فیلم آتی چقدر خواهد بود. چاد استاهلسکی در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گفت که ایده‌هایی برای حداقل پنج فیلم دیگر از جان ویک دارد.

آنا د آرماس در اسپین-آف جان ویک به نام Ballerina نقش قاتلی به نام رونی را بازی می‌کند که در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۴ (۶ ژوئن ۲۰۲۵) اکران می‌شود. این فیلم به کارگردانی لن ویزمن، داستانی بین وقایع جان ویک ۳ و ۴ را روایت می‌کند.

بخوانید  اکنون عضویت Costco با یک کارت هدیه 30 دلاری رایگان همراه است