بازی‌های رومیزی شرور Disney تا 50% تخفیف دارند – جنگ ستارگان، مارول و غیره

چیزی که به عنوان یک بازی تخته تک شروع شد و به شما امکان می داد کنترل شرورهای نمادین دیزنی را در دست بگیرید، Villainous اکنون چندین بسط و اسپین آف ارائه می دهد. از جنگ ستارگان و مارول گرفته تا داستان اسباب‌بازی و شگفت‌انگیزان، بسیاری از شرورهای برجسته از فرنچایزهای محبوب راه خود را به این دنیای بازی‌های رومیزی پیدا کرده‌اند. اگر هنوز آن را بررسی نکرده اید، اکنون زمان خوبی است تا در نهایت ماشه را به کار بگیرید: تعداد زیادی بازی Villainous برای فروش در آمازون وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از کاهش 50 درصدی خوب را ببینید.

شرور جنگ ستارگان
شرور جنگ ستارگان

آلبوم عکس

بهترین معامله برای Star Wars Villainous: Power of the Dark Side است، زیرا قیمت آن 20 دلار است (40 دلار). این شامل همه چیزهایی است که برای شروع بازی Villainous نیاز دارید و به شما این امکان را می دهد که به جای Darth Vader، Kylo Ren، General Grievous، Asajj Ventress و Moff Gideon قدم بگذارید. این بازی همچنین شامل پنج قطعه مجسمه‌سازی شده شرور، بیش از 200 کارت تصویری، و تمام نشانه‌ها و ردیاب‌های دیگری است که برای اجرای مؤثر بازی نیاز دارید.

برای سرگرمی بیشتر در جنگ ستارگان، مجموعه Scum and Villainy را با تخفیف 25 دلاری (30 دلاری) خواهید یافت. Ravensburger آن را به عنوان یک بسته “قابل گسترش” در نظر می گیرد، زیرا با دیگر بازی های Star Wars Villainous کار می کند یا می توان آن را به تنهایی و با نیاز به بسته های دیگر بازی کرد.

بازی‌های شیطان معمولا تا چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کنند و کمتر از یک ساعت دوام می‌آورند، که آنها را به گزینه‌ای عالی برای شب‌های بازی خانوادگی تبدیل می‌کند.

بخوانید  یک بازیگر سریال Westworld به فصل دوم سریال چهارشنبه اضافه شد

علاوه بر جنگ ستارگان، انواع خوبی از بازی‌های شرور دیگر را در فروش خواهید یافت که به شما امکان می‌دهند در نقش‌های Thanos، Ultron، Doctor Octopus، Venom، Gaston، Syndrome و چندین چهره نمادین دیگر بازی کنید. در زیر همه بهترین معاملات شرور را پیدا خواهید کرد.

بهترین معاملات تند و زننده