بازگشت Mei به Overwatch 2

Overwatch 2 در حال حاضر بر روی ایکس باکس وان در دسترس است و پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5، PC و Nintendo Switch را می توان تجربه کرد.

علاوه بر بازگرداندن Mei، به‌روزرسانی جدید تغییرات زیادی را در تعادل قهرمان بازی Overwatch 2 ایجاد می‌کند، از جمله رفع باگ‌ها و به‌روزرسانی‌های عمومی برای نسخه‌های رایانه شخصی و کنسول. این به‌روزرسانی روی بخش رقابتی و سیستم همسریابی تمرکز دارد که پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند.

در اوایل این ماه، شخصیت Mei به دلیل اشکال توانایی Ice Wall در دسترس بازیکنان Overwatch 2 نبود که به بازیکن اجازه می‌داد به مکان‌های دلخواه برود. بازی Overwatch 2 از زمان انتشار عملکرد خوبی در جذب بازیکن از خود به نمایش گذاشته است و در یک ماه اول انتشار بیش از 35 میلیون بازیکن آن را تجربه کرده اند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که شخصیت Mei با آپدیت جدید در Overwatch 2 بازگشته است. بسته به روز رسانی قرار بود اوایل این هفته منتشر شود، اما تا اواسط هفته به تعویق افتاد تا به توسعه دهندگان زمان کافی برای رفع برخی از باگ های مهم داده شود.

Overwatch 2 سرانجام از یک آپدیت میان فصل استقبال کرد که علاوه بر بازگرداندن Mei، تغییراتی را در تعادل بازی ایجاد کرد.