ایکس باکس به Call of Duty در PS Plus اجازه می دهد تا قرارداد Activision را تصویب کند | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

* در حالی که جیم رایان سعی می کند در مورد معامله Activision به من بگوید، متنی از دوانت دریافت می کند.

بنابراین، در مجموع، من در مجموع 241 ساعت را برای بازی در PS5 خود در سال جاری صرف کرده ام، از جمله 5 ساعت آنلاین. و هیچ ساعتی برای بازی Call of Duty در آنجا سپری نشد. متأسفم سونی، مشوق‌های دوگانه شما برای XP فریبنده بود، اما من نمی‌توانم در حال بازی CoD در DualSense زمانی که یک Xbox و یک کنترلر Elite Series 2 دارم، گیر بیفتم.

غیر جدی. فقط اسپم بود در هر صورت، مایکروسافت اعلامیه‌ها و معاملات بی‌سابقه‌ای انجام داده است تا مشخص کند که نمی‌خواهند Call of Duty یک فرنچایز انحصاری باشد، از جمله پیشنهاد قراردادهای 10 ساله هم برای PlayStation و هم Nintendo برای قرار دادن این فرنچایز بر روی کنسول‌های خود، با بستنی روی کیک top اکنون فاش کرده است که پلی استیشن ممکن است این سری را در سرویس اشتراک خود قرار دهد.

PlayStation 2022 Recap به هر کسی که در PS4 یا PS5 کار می‌کند، می‌تواند به نکات برجسته سال گذشته دسترسی داشته باشد، که شامل تعداد بازی‌های انجام شده، کل ساعت‌های بازی، تعداد تروفی‌های کسب شده و تعداد بازی‌های ماهانه PlayStation Plus دانلود شده است. این آمار تا پایان سال 2022 ادامه خواهد داشت، بنابراین هر عددی که امروز می‌بینید می‌تواند قبل از شروع سال جدید تغییر کند.

در زمان ضبط، گزارش‌ها حاکی از آن است که پلی‌استیشن هنوز هیچ یک از این پیشنهادها را در مذاکرات خود با مایکروسافت نپذیرفته است.

بخوانید  کناره‌گیری مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت سی دی پراجکت

*بوق تلفن*

جدی، شنیدم که جیم رایان در حال حاضر به عنوان بخشی از یک کمپین مردمی خانه به خانه می رفت.

این خبر از بلومبرگ پس از آن منتشر شد که خرید با چندین مانع بزرگ از جمله شکایت علیه سازنده Xbox توسط خود کمیسیون تجارت فدرال مواجه شد. تاکنون، تلاش‌های سونی برای اینکه به نظر برسد مایکروسافت انحصار بازی‌های ویدیویی را در اختیار خواهد داشت، در صورتی که به نظر می‌رسد این معامله به نتیجه برسد.

کاربرانی که تمام بخش‌های Wrap-Up را تکمیل می‌کنند، یک کد کوپن برای بازخرید آواتار Astro Bot دریافت می‌کنند. در مجموع شش عدد وجود دارد و موضوع آنها بر اساس آمار شخصی شما خواهد بود. کدها می توانند توسط دیگران بازخرید شوند، بنابراین سونی کاربران را تشویق می کند تا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. آیا این کد را روی صفحه نمایش خود می بینید که من آن را پاک نکردم؟ من مجبور نبودم زیرا هر کسی که نظر می دهد می تواند از آن برای ادعای آواتار Astro Bot x God of War استفاده کند!

مایکروسافت در حال تلاش برای شیرین کردن معامله با پلی‌استیشن است تا قرارداد Activision-Blizzard خود را با اجازه دادن به رقیب خود برای قرار دادن Call of Duty در پلی‌استیشن پلاس در صورتی که فرنچایز مگابلاک‌باستر تحت اختیار آن قرار گیرد، شیرین کند.

یک لحظه صبر کن. شما باید به آن پاسخ دهید،

اگر نمی‌دانید عواقب این معامله چه تأثیری روی شما خواهد گذاشت، دانستن اینکه Call of Duty که در حال حاضر روی پلی‌استیشن بازی می‌کنید چقدر می‌تواند کمک کند، و با یک ردیاب آمار پایان سال، می‌توانید!

بخوانید  این مجموعه کتاب هنری کلکسیونی عالی Final Fantasy در آمازون 70 دلار تخفیف دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر